Originally posted by christina
ik ben gedoemd om nog heel de dag achter de pc te zitten
stom indesign herexamen
khad een 9! is da nu zo moeilijk om één puntje bij te geven?
kop, op, meid! Af en toe ff een bezoekje aan BETA brengen doet wonderen voor je humeur
diddi, van wie is die quote in uw sig? Die persoon moet slaag krijge
ne ket van op UKTranceAlliance
Aug-16-2006 13:45
BZRK
headcase
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by Xilver
De originele was wa te irritant voor de ogen imho:
Haha, als ge die tekst daar ook op gekregen had was em beter geweest imo
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track
Aug-16-2006 13:45
diddi
Trance 4 ever
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by Xilver
De originele was wa te irritant voor de ogen imho:
zalig Xilver!
Aug-16-2006 13:46
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by Devilex
Ga dit hier ff vermelden, maar lopen sommigen hier wat overspannen rond ofzo? Begint echt tegen te steken van in elke thread elkaar voor 't minste te beginnen afmaken.
Het valt mij ook op, ja. Normaal zijn de zomers altijd rustig en relaxed hier. Ik snap niet waarom velen zo opgefokt reageren op ConFig's posts. En als hij het dan niet kan laten om terug op die commentaar te reageren, lokt dat weer reactie uit.
Misschien een goed moment om de ignore-functie opnieuw voor te stellen. Tranceaddict maakt het mogelijk om bepaalde mensen te ignoren. Je ziet de posts gemaakt door deze persoon dan niet meer. Als het begint te kriebelen als ConFig post, klik dan hier.