Ik vraag mij nu eigenlijk af wat dat allemaal ter zake doet. Er is ondertussen al gesteld dat hij plots naar rechts is uitgeweken om onbekende reden. Zijn snelheid lag dan mss wel te hoog maar het was een kaarsrecht stuk ook. En we rijden allemaal wel eens te snel. Voor mij hoeft zo'n ganse discussie zoals je ze op verschillende fora ziet echt niet. 't is al erg genoeg wat er gebeurd is.
May-08-2008 21:13
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
Fuck klinkt banaal ma ik ben er nog steeds ni goe van. Elk weekend is er wel ergens een ongeval met dodelijk afloop ma tot voor dezen avond waren autoongevallen precies de zoveelste fait-divers in het nieuws. Het begint precies pas nu te dagen hoeveel geluk ikzelf heb gehad een jaar terug, toen ik in slaap gevallen ben achter het stuur op den autosnelweg. No wonder, da die vader zich van het leven beroofde paar dagen terug met zen vrouw en kinderen van zich weggerukt.
Originally posted by Blue Sky 99
Ik vraag mij nu eigenlijk af wat dat allemaal ter zake doet. Er is ondertussen al gesteld dat hij plots naar rechts is uitgeweken om onbekende reden. Zijn snelheid lag dan mss wel te hoog maar het was een kaarsrecht stuk ook. En we rijden allemaal wel eens te snel. Voor mij hoeft zo'n ganse discussie zoals je ze op verschillende fora ziet echt niet. 't is al erg genoeg wat er gebeurd is.
Da's gesproken.
May-09-2008 04:53
FUSyke
Supreme tranceaddict
Registered: May 2004
Idd, iedereen doet zich hier weer heiliger voor dan dat hij/zij is Dus jullie houden zich steeds aan de juiste snelheid en jullie drinken ook nooit een pintje als jullie met de auto zijn??? Ik heb hier op het forum toch al enkele aardige boetes zien staan.
Wie zonder zonden is, werpt de eerste steen!
R.I.P. Sterchele! Bij Brugge was hij een van de beste en hij was een leuke man. Spijtig dat hij moest gaan...
May-09-2008 07:01
Tutti
tranceaddict
Registered: Oct 2004
Enkele filmpjes gemaakt tijdens het zeer emotionele eerbetoon aan François Sterchele.