Geen cent te veel hoor
kom kom de bierbuikjes lachen ons uit
Ik ga lekker me bed in...
___________________ Down-Under was da bomb
yes me too
quote:Originally posted by jp kom kom de bierbuikjes lachen ons uit Als ik zo door blijf drinken, krijg ik ook een bierbuik
quote:Originally posted by jp yes me too En groot gelijk
het is al half elf
quote:Originally posted by jp het is al half elf Over 8 uur weer op
Met hoofdpijn
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA