May-18-2004 23:41
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
quote:
Originally posted by Glorie
mjo nu ska jag berätta. vi hade trånga korridorer som sagt..det var en gammal skola.. på vissa ställen var korridorerna kanske.. hmmm, låt mig måtta...1, 2.. ja, kanske 3 meter breda... vid lunchrusningen och när folk skulle gå från olika lektioner och hade bråttom (kort sagt, när många personer var i rörelse).. var det ofta någon (spec. Dazze och hans gäng) som blockerade en dörr i en smal korridor.. som folk verkligen behövde passera.. Man hörde bara att nån skrek "Proppen" och sen var det kört.. ALLA killar (just) varför kan de va så? rusade till proppstället.. och tryckte på.. det var riktig kaos alltså.. å så tryckte man till alla ramla.. och alla försökte ju stå still och rak och hålla emot...eller till dörren brast...
huha..
Den där Dazze låter som värsta skitungen...ungefär som "Klimpen" i Berts Dagbok böckerna
quote:
Originally posted by Glorie
behöver jag nämna att jag inte var med i nån propp
hrm, har alltid trott att du är den "moralkärringen" i gänget
Som alltid ska förstöra alla jävelskap...
ta nu inte det där sista stycket seriöst, klockan eeee jö faktiskt möe å jag kände för att retas lite med dajj
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by ScuL
en gång fanns det också en kille som försökte sälja ett tangentbord med en 'Any Key'.
"Press Any Key", fattar ni?
Det är ju ett av de mest kända citaten ur Simpsons av vår kära Homer. Jag vet inte om han har köpt en dator eller om han sitter på jobbet, men skrämen skriver ut "...and press any key"...
Så tänker Homer högt för sig själv, "Where's the 'any key'?"
Originally posted by Laszlo
Det är ju ett av de mest kända citaten ur Simpsons av vår kära Homer. Jag vet inte om han har köpt en dator eller om han sitter på jobbet, men skrämen skriver ut "...and press any key"...
Så tänker Homer högt för sig själv, "Where's the 'any key'?"
Han har just ätit sig megatjock för att kunna jobba från hemmet