Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Dance valley 2004
Pages (84): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 [67] 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

De DVD zal binnenkort in de winkel liggen en het boek '10 jaar Dance Valley' verschijnt deze winter

Old Post Aug-08-2004 22:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Wat een onzin...

Goh Het zag er alleen zo uit, dat zei ik al Maar dat is altijd zo

Old Post Aug-09-2004 05:14 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Snug waar blijven je foto's ??

Down-Under was da bomb

Old Post Aug-09-2004 06:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

Toch niet gek dat als je op de main af moet sluiten als Carl Cox dat je dan hitjes gaat draaien, beetje hetzelfde als vorig jaar met Tiesto....

Old Post Aug-09-2004 07:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003

[/QUOTE] Wel de vetste plaat gehoord van de hele dag, die van Lets get loud Lets get ill. Sjinees zei dat het iets van Puff Daddy was. Maar godverdommepiellekes, wat was dat lekker zeg, echt de hele toko uit zijn dak! [/QUOTE]

Dat is inderdaad dat nummer van P. Diddy (Let's Get Ill feat Kelis). Dit is al een ouder nummertje dat uiteraard in vele remixen verkrijgbaar is, waaronder de Deep Dish remix, maar ook een Armin van Buuren Re-Edit (o.a. gedraaid in ASOT 119)

Old Post Aug-09-2004 08:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

Registered: Jul 2001

Wat een megafeest! En dank aan de route van Remy, die heeft ons een hoop tijd gescheeld.

We (twee vriendinnen en ik) kwamen binnen bij de laatste tonen van Ernesto vs Bastian en konden dus meteen de complete set van Misja Helsloot meepikken. Halverwege brak de zon door en er ging echt een cheer door 't publiek, erg cool. En Misja is een held! Had me van te voren voorgenomen om van alles wat mee te pikken maar de muziek bij de eurogrooves was zo lekker dat we gewoon zijn blijven hangen. En waarom zou je ook gaan lopen als je 't naar je zin hebt? Dagje was wel relaxt zo!

Anyway, na Misja waren ook Rank 1 en Guy Ornadel zeer goed te doen. Tussendoor toen wel ff gaan lopen, ijsje halen en vast ff kijken bij de main waar Sasha en Digweed lekker bezig waren. Weer terug voor 't laatste stukkie van Ornadel maar toen volgde Jean en hebben we 't snel opgegeven. Hij viel me niet eens echt tegen (maar dat komt meer omdat ik bijzonder weinig van 'm verwacht i guess) maar vergeleken met z'n voorgangers op de stage was t niet veel soeps. Dat ie dat vreselijke gescratch toch eens afleert!

Maar ach, kwam goed uit want zo konden we mooi een happie eten en weer op tijd terug zijn voor Oakenfold. Zijn mixen was echt BAGGER (hij was of half doof of knetterstoned -- aan z'n vage moves achter de tafels te zien het laatste maar dat was wel weer lachen eigenlijk ) maar wat een platenkeus! Geweldig! Traffic was ff een "huh!?" moment maar Beautiful Day en Southern Sun terwijl de zon achter de horizon verdwijnt en de bloemetjes op je neerdalen = kippevel!

Don Diablo deed het ook lekker maar nu wilden we toch echt naar de main stage. Ome Karel boeit me op zich niet zo veel maar die lasershow wilde ik voor geen goud missen. En terecht, zo bleek. We stonden bijna bovenaan op de heuvel en wat een uitzicht over de vallei. Werelds! Om half elf afgedaald en nog een piepklein stukkie flutlicht vs s.h.o.k.k. meegepikt voor we het terrein verlieten. Een flink eind lopen naar de auto maar als ik de enorme files zag waar de anderen in stonden dan klaag ik niet. Tegen de tijd dat die het terrein af waren lag ik al te pitten lijkt me.

Plus:
+ Super weer ondanks voorspellingen
+ Misja, Rank 1, Oakey (vage gast maar uber cool)
+ Bekenden gezien
+ Gigantische smiley
+ Lasershow
Min:
- Helemaal niks van Armada gezien, maar eigenlijk vind ik 't niet eens zo erg, komt een andere keer wel weer (hoef ik niet voor naar DV)
- Wel bekenden, maar amper/geen TA gezien. Alleen tijdens Oakenfold heel ff Remy en JP gezien maar die waren buiten aanspreek-bereik en ik had het te erg naar m'n zin om te gaan lopen
- Dawast. Geen andere minpunten. 't Was gewoon super!

Annika vertelde nog dat ze iemand tegen 't lijf was gelopen die ook bij de Trance.nu party was maar ze wist z'n naam niet meer -- aan de hand van de beschrijving denk ik dat ze moogwai bedoelde? Anyway, wie 't ook was, groeten terug En volgende week op FFWD is Engeltje waarschijnlijk wel weer van de partij.

DANCE VALLEY RULES!

(Map of all Dutch TA members!)

Old Post Aug-09-2004 08:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

Mjah, het is toch al even bekend dat Oakenfold niet kan mixen

Klinkt verder wel als een leuk feestje, maar het was mij veel te warm dus ik vind het niet echt erg dat ik niet geweest ben (okee, van elf tot half een buiten trainen is ook niet echt verkoelend maar toch..)

Bedankt voor je review Josta, goed dat je het niet bent vergeten, alleen is het wel een beetje een lang telegram geworden..

Enne, Carl Cox = overschatte neger klopt ergens wel..

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Aug-09-2004 09:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003

Dance Valley thanks YOU!

Thank you all for the great energy, the love, the happines you gave to us. Dance Valley edition number 10 will go down in history as one of the best editions ever!
50.000 people dancing 13 hours long in the Valley under the beautiful sun. We gave you the sound and you gave your energy to all of us. Together we were in harmony! Thank you once again for a wonderful day!

C U All in December when we celebrate our 10th anniversary with an Indoor edition of....DANCE VALLEY FESTIVAL!

PS. Uiteraard nodigen ze je nu al uit voor Dance Valley the winter edition ! Mainstage, HQ, Concept, Eurogrooves, Loveland, Electronation, Chill Area en A Decade of Dance zijn de area's waar we het dan mee moeten doen... Eerst de line up maar eens zien, voordat we een kaartje kopen. De Brabanthallen trekken mij niet zo en meer dan de helft van de aanwezige stijlen ook niet echt!

Old Post Aug-09-2004 09:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Ben je er ooit wel s geweest dan?
Warmte lijkt me echt geen reden je weg te houden van een feest als dat,te mooi en te groots.
Magoed,ieder zn meug

Zelfde verhaal als dat van jou heeft mij ook weggehouden van een aantal djs die ik toch zeker had willen zien Mperor,maja idd,het was goed vertoeven op euro en misja en piet hebben naar mijn id echt dikke sets laten horen net zoals idd guy ornadel.
We zijn tijdens Cox ook naar main gegaan omdat ik mn moment chillen on the top of the hill heel de dag nog niet had gehad maar de muziek was gewoon idd kut,dus ff gekeken en daarna in een tipi nog ff gerelaxed en nog wat van futureshock meegekregen.

Je vriendin bedoelde trouwens denk ik aph2000 of 2002 (vergeet t altijd ) want die heb ik ook in de rondte zien huppelen daaro
Was weer een megamooi feest,lekkah,en met mazzel dit keer alweer gratis naar binne (bah wat lekker)

*edit*
Erggggggg jammer idd heren TA dat t WEER misgelopen is(kolkie) beter gaan we de volgende keer van te voren s wat afspreken,hoewel we dit jaar niet zeker waren of we gingen aangezien we een dag van te voren net terugkwamen van vakantie en er nog geen kaarten geregeld waren.
Die zouden we daar dan maar gaan kopen maar toen we heenliepen vanaf velserbroek waar je altijd zonder file kan wegrijden s'avonds werden we gebelt dat we een kregen een code waarmee we zo naar binnen konden,wel erg prettig moek zeggen

Last edited by Donna on Aug-09-2004 at 09:37

Old Post Aug-09-2004 09:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by TranceFool
Toch niet gek dat als je op de main af moet sluiten als Carl Cox dat je dan hitjes gaat draaien, beetje hetzelfde als vorig jaar met Tiesto....

Dikke bull!
Waarom moet je als je op de mainstage staat hitjes draaien?????????
Geef mij de redenatie eens. Omdat Tiesto het doet, moet Carl Cox het ook doen? Nee, vind ik niet. Als hij nou hitjes draait van de afgelopen 10 jaar, ipv alleen de hitjes van vorig jaar die al 100000x gedraaid zijn...

quote:
Originally posted by MaGiK54
Snug waar blijven je foto's ??

Vanavond!

Old Post Aug-09-2004 09:37 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Ja vink ook wel,over 10 jaar had wel vet geweest

Old Post Aug-09-2004 09:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe
Dikke bull!
Waarom moet je als je op de mainstage staat hitjes draaien?????????
Geef mij de redenatie eens. Omdat Tiesto het doet, moet Carl Cox het ook doen? Nee, vind ik niet. Als hij nou hitjes draait van de afgelopen 10 jaar, ipv alleen de hitjes van vorig jaar die al 100000x gedraaid zijn...

Duh die redenatie slaat natuurlijk helemaal nergens op, als Tiesto het doet moet Carl Cox het ook doen

Ik zat er nog over na te denken om mijn post uit te leggen, maar ik dacht dat de TA´s het wel begrepen, Snuggle blijkbaar niet.....

Als je als Mr. Dancevalley de jubileumeditie mag afsluiten op de mainstage in combinatie met vuurwerk een spetterende lasershow en verschrikkelijk veel partygangers die de laatste energie uit hun teentjes willen springen, ga je als Carl Cox zijnde niet allemaal onbekende platen draaien. Het grootste gedeelte van het publiek (denk ik) wil dan wat bekende tracks horen. Op deze manier kan je ook de mensen die wat minder thuis zijn in de ´dancescene´ (wat een heel groot gedeelte zal zijn) nog helemaal los laten krijgen.

Old Post Aug-09-2004 10:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Dance valley 2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (84): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 [67] 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackplease ID this track [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackM.I.D.O.R. feat. Six4Eight - "Cloud City" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:08.

Forum Rules: