|
Wat een megafeest! En dank aan de route van Remy, die heeft ons een hoop tijd gescheeld.
We (twee vriendinnen en ik) kwamen binnen bij de laatste tonen van Ernesto vs Bastian en konden dus meteen de complete set van Misja Helsloot meepikken. Halverwege brak de zon door en er ging echt een cheer door 't publiek, erg cool. En Misja is een held! Had me van te voren voorgenomen om van alles wat mee te pikken maar de muziek bij de eurogrooves was zo lekker dat we gewoon zijn blijven hangen. En waarom zou je ook gaan lopen als je 't naar je zin hebt? Dagje was wel relaxt zo! 
Anyway, na Misja waren ook Rank 1 en Guy Ornadel zeer goed te doen. Tussendoor toen wel ff gaan lopen, ijsje halen en vast ff kijken bij de main waar Sasha en Digweed lekker bezig waren. Weer terug voor 't laatste stukkie van Ornadel maar toen volgde Jean en hebben we 't snel opgegeven. Hij viel me niet eens echt tegen (maar dat komt meer omdat ik bijzonder weinig van 'm verwacht i guess) maar vergeleken met z'n voorgangers op de stage was t niet veel soeps. Dat ie dat vreselijke gescratch toch eens afleert!
Maar ach, kwam goed uit want zo konden we mooi een happie eten en weer op tijd terug zijn voor Oakenfold. Zijn mixen was echt BAGGER (hij was of half doof of knetterstoned -- aan z'n vage moves achter de tafels te zien het laatste maar dat was wel weer lachen eigenlijk ) maar wat een platenkeus! Geweldig! Traffic was ff een "huh!?" moment maar Beautiful Day en Southern Sun terwijl de zon achter de horizon verdwijnt en de bloemetjes op je neerdalen = kippevel!
Don Diablo deed het ook lekker maar nu wilden we toch echt naar de main stage. Ome Karel boeit me op zich niet zo veel maar die lasershow wilde ik voor geen goud missen. En terecht, zo bleek. We stonden bijna bovenaan op de heuvel en wat een uitzicht over de vallei. Werelds! Om half elf afgedaald en nog een piepklein stukkie flutlicht vs s.h.o.k.k. meegepikt voor we het terrein verlieten. Een flink eind lopen naar de auto maar als ik de enorme files zag waar de anderen in stonden dan klaag ik niet. Tegen de tijd dat die het terrein af waren lag ik al te pitten lijkt me.
Plus:
+ Super weer ondanks voorspellingen
+ Misja, Rank 1, Oakey (vage gast maar uber cool)
+ Bekenden gezien
+ Gigantische smiley 
+ Lasershow
Min:
- Helemaal niks van Armada gezien, maar eigenlijk vind ik 't niet eens zo erg, komt een andere keer wel weer (hoef ik niet voor naar DV)
- Wel bekenden, maar amper/geen TA gezien. Alleen tijdens Oakenfold heel ff Remy en JP gezien maar die waren buiten aanspreek-bereik en ik had het te erg naar m'n zin om te gaan lopen
- Dawast. Geen andere minpunten. 't Was gewoon super!
Annika vertelde nog dat ze iemand tegen 't lijf was gelopen die ook bij de Trance.nu party was maar ze wist z'n naam niet meer -- aan de hand van de beschrijving denk ik dat ze moogwai bedoelde? Anyway, wie 't ook was, groeten terug En volgende week op FFWD is Engeltje waarschijnlijk wel weer van de partij.
DANCE VALLEY RULES!