Korte conclusies:
Marko => Heb alleen het laatste deel van zijn set gehoord, maar ben er aangenaam door verrast als opwarming... 7/10
Junior Jack & Kid Creme => Goeie House set... Paar dikke bommen gespeeld... 7.5/10
Megamix => Gene zever hier, best part of the night... Hoe ge het ook draait of keert, toen was er het meeste ambiance... En deejay of niet, ik kom voor de muziek en de sfeer... Als dat goed is, is het voor mij geslaagd... :-)
En de Die-Hards die junk project - control te commerciëel vinden en daardoor ook niet passend, moeten is dringend minder mierenneuken en meer leren genieten van goeie muziek, ongeacht het 'label' commerciëel of niet... 9/10
AVB => Mmm, matige set, een stuk of 6 goede quality tunes gehoord, voor de rest te weinig uplifting... 6/10
Marco V => Goede set, blijft knallen gewoon... :-) Had toch graag Simulated gehoord... :-( 8/10
Elof => Spijtig van het geluid idd, voor de rest is mijn gevoel nogal dubbel over zijn set... Ik had echt gehoopt op een mega uplifting setje met niks dan bommen... Ik draai zelf ook bijna volledig zijn stijl... Maar dat was dus niet het geval... Ik begrijp zijn keuze voor meer rustigere platen als afsluiter, maar bon... Heeft toch zijn best gedaan...
Dus 7/10...
PS: Diene Michael Forzza blijft super gewoon... :-)
Organisatie => Naar Belgische maatstaven gezien goede organisatie van ID-T... Maar het kon beter: schandalig van de vestiaire, toch wel duur ticket, veel hollandse crew (ronduit belachelijk om niet alleen maar Belgen aan te nemen voor een BELGISCHE editie, laat onze economie maar kapot gaan ;-), het geluid stond op het einde echt te stil,... 7/10
Baai de wai: Ik heb me toch wel heel goed geamuseerd, zoals gewoonlijk dus, ge maakt het feest zelf hé...
Last edited by Mike Foston on Apr-18-2005 at 01:35
|