Originally posted by kreischer2000
Haha is goed! K trek een wit/zwart gestreept overhemd aan met rode 3/4 broek! Dus laat je niet in de maling nemen
K, k, is goed.
Hoe spreek je je naam eigenlijk uit? Krijsger2000? :P
___________________
May-08-2003 09:40
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by MarkzMan_X
Stay off the drugs, kid!
Drugs are bad, mmmkay?
/me moet nog even wat jointjes kopen voor zaterdag en in zijn onderbroek vouwen
___________________
"Life is all about choices & respect"
May-08-2003 10:51
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Ah... moet ook nog wat inkopen doen!
*belt sneaky onderwereldfiguur*
May-08-2003 11:18
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Location: Holland
Zo nog even wat voer voor de geruchtenamchine uit de Metro:
Tijdens de acht uur durende set zit er geen pauze in voor Tiesto. Sander Groet van organisator ID&T voorziet daarin geen probleem: "Hij kan even snel gaan plassen als er een plaat opstaat". Ook tijdens gastoptredens kan Neerlands bekendste dj niet op zijn lauweren rusten. Groet: "De gast-dj's doen allemaal iets samen met Tiesto. Hij staat dus de volle acht uur te draaien".
Jawel, gast-dj's. Ik neem aan dat de organisator zich niet zal verspreken door artiesten te verwarren met dj's. Dus! Gaat Ferry samen met Tijs nog wat ouwe Gouryella plaatjes doen?? Of wat kunnen we nog meer verwachten??
Ik heb er zin in
GreetZ, DC
___________________
May-08-2003 11:23
MarkzMan_X
Senior tranceaddict
Registered: Mar 2002
Location: Utrecht, Holland
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Zo nog even wat voer voor de geruchtenamchine uit de Metro:
Tijdens de acht uur durende set zit er geen pauze in voor Tiesto. Sander Groet van organisator ID&T voorziet daarin geen probleem: "Hij kan even snel gaan plassen als er een plaat opstaat". Ook tijdens gastoptredens kan Neerlands bekendste dj niet op zijn lauweren rusten. Groet: "De gast-dj's doen allemaal iets samen met Tiesto. Hij staat dus de volle acht uur te draaien".
Jawel, gast-dj's. Ik neem aan dat de organisator zich niet zal verspreken door artiesten te verwarren met dj's. Dus! Gaat Ferry samen met Tijs nog wat ouwe Gouryella plaatjes doen?? Of wat kunnen we nog meer verwachten??
Ik heb er zin in
GreetZ, DC
Of lekker Kamaya Painteren met Benno
___________________
May-08-2003 12:24
Civic
Haruki´d
Registered: Mar 2001
Location: Bonn, Germany - GTA #35
quote:
Originally posted by MarkzMan_X
Of lekker Kamaya Painteren met Benno
that would be amazing
___________________
Too Lazy to make a signature
May-08-2003 13:28
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Doen we nog een Mac-Meeting of wat dan ook?
Effe met een stel wat eten bij de Mac / Shoarma zaak van te voren?
Tenminste, lijkt mij wel geinig. 20:00 uur in de Mac ofzo en dan 21:00 uur richting Stadion. Moet ook nog ff langs de coffeeshop.
SnuggLe
___________________
"Life is all about choices & respect"
May-08-2003 13:39
X4216354
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2001
Location:
2 DAYZ to go....
oh yeah... hope they will broadcast the whole set like those 7 hours on 02-02-02 from DD...
CU there!
May-08-2003 13:49
NetX
frühclubber
Registered: Feb 2002
Location: Hamburg
Re: 2 DAYZ to go....
quote:
Originally posted by TranceRulez
oh yeah... hope they will broadcast the whole set like those 7 hours on 02-02-02 from DD...
and hopefully they don´t f*ck up like the Qontact broadcast...
May-08-2003 14:06
MarkzMan_X
Senior tranceaddict
Registered: Mar 2002
Location: Utrecht, Holland
Re: Re: 2 DAYZ to go....
quote:
Originally posted by NetX
and hopefully they don´t f*ck up like the Qontact broadcast...
Hmm, they fucked up broadcasting Innercity 2002 too.
Back then too; 3FM and ID&T were broadcasting (sometimes simulatious.. where's the teamwork in that!)
___________________
May-08-2003 14:23
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
quote:
Originally posted by SnuggLe
Doen we nog een Mac-Meeting of wat dan ook?
Effe met een stel wat eten bij de Mac / Shoarma zaak van te voren?
Tenminste, lijkt mij wel geinig. 20:00 uur in de Mac ofzo en dan 21:00 uur richting Stadion. Moet ook nog ff langs de coffeeshop.
SnuggLe
Ik vind het wel een plan. Ik sleep Spad en Fray wel mee, wilde toch al iets eerder richting Arnhem toe!
We houden contact via de foon ok? Want ik ga morgen richting A'dam en zal dan misschien nog 1 x online komen, maar dan houdt t ook op
Wie nog meer??
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
May-08-2003 14:30
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ik vind het wel een plan. Ik sleep Spad en Fray wel mee, wilde toch al iets eerder richting Arnhem toe!
We houden contact via de foon ok? Want ik ga morgen richting A'dam en zal dan misschien nog 1 x online komen, maar dan houdt t ook op
Wie nog meer??
Schoed, bel maar. Ik kan vanaf Didam met 30 minuten in Arnhem zijn.
NIEUWS
-Het podium staat niet in het midden van de zaal, maar bestrijkt gewoon de hele korte kant van het stadion (aan de MacDonald kant)
-Om Tiesto staan 25 camera's heen, voor een soort van "Matrix"effect op de tv/videoopnames.
-Er is iets met een 'ronde schijf' op het podium ofzo, en een flyover
-Een paar zijpodia
Meer info volgt maybe nog.
Bron hou ik in bescherming
___________________
"Life is all about choices & respect"