quote:Originally posted by TOR klinkt gigantisch live waarschijnlijk Met een goed geluidssysteem zoals in de XL wel
quote:Originally posted by Freezel Markus Schulz presents Elevation - Clear Blue (Airwave Remix) Brengt me terug naar de XL 2 weekjes terug
___________________ I keep the pain of a broken soul ...
quote:Originally posted by Freezel Je bedoeld Perry O'Neil - Fuel? Die is goed ja **** was glan en ik had het over wave force maar goed
___________________ 12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix) The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)
party hier achter pc Stop 9.5
Eerste keer dat ik niet kan luisteren, en hopen dat er geen wedstrijd bezig is he )) Klote telenet limiet, weeral 98% :/
weer voorbij gevlogen deze 2 uur
Sorry, maar die Fuel vinnik geen hol aan...
quote:Originally posted by pooley Eerste keer dat ik niet kan luisteren, en hopen dat er geen wedstrijd bezig is he )) Klote telenet limiet, weeral 98% :/ ge moet es 2 weken op congé gaan ofzow, dan staat hij lekker laag als ge terugkomt =)
___________________ listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul
Kheb nog een broer die hier constant vanalles zit te downen. Xbox games, films, muziek blabla :/ Kzou zeggen, die modem is "laten vallen" woops