beginne ze hier nog te lachen met mijne ingegroeide teennagel ook
j/k
Apr-08-2005 12:00
Nyah
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by Giesber
beginne ze hier nog te lachen met mijne ingegroeide teennagel ook
pijnlijk
Apr-08-2005 13:06
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Originally posted by Glaniskanis
Poe he!! Zat ff die foto's door te bladeren...
Moest toch ff weten wie die knappe meid nou was waar mn pc op vastsloeg ... Jasper to the rescue met de inside info -> Nyah
En ze houdt van trance... wat is het toch een mooie wereld
Daar heb je een goeie aan Xilver
Daar kunnen ze bij het holland forum nog een puntje aan zuigen zeg
[edit]
Tjeemug... paar foto's verder zus van Zehra
Houdt niet op zeg zo!
Doet me denken aan een ex
[/edit]
ROFL
Apr-08-2005 14:01
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
quote:
Originally posted by Buoyant DIT FORUM GAAT NAAR DE KLOTEUUUUUUUH !!!
als het op deze manier verder gaat
as sommige die stok waarop ze zitten eens dieper uit hun gat zouden trekken, ni nee :x
ps; deze zin slaagt op ni veel ma you know what I mean :x
Apr-08-2005 16:31
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by pooley
as sommige die stok waarop ze zitten eens dieper uit hun gat zouden trekken, ni nee :x
goa gunt eun oander na oek is noeit een plezierekeu é
voal puritantjeu va' meu kloe.....kijk een vogel
Bon, waar blijven de andere mensen hun reviews?
Apr-08-2005 16:42
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Welke BETA party vonden jullie het beste? (diegenen die naar beiden zijn geweest). Alleen al qua tracklist zou ik deze het beste gevonden hebben. Maar mss was de sfeer anders/beter?
btw, als ik toch gegaan was, zou ik er ongeveer ZO hebben uitgezien. ik bedoel die middenste eh. brrrr
Apr-08-2005 16:51
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Gladius
Welke BETA party vonden jullie het beste? (diegenen die naar beiden zijn geweest). Alleen al qua tracklist zou ik deze het beste gevonden hebben. Maar mss was de sfeer anders/beter?
op het gebied van muziek vond ik de eerste beter, maar er was wel meer sfeer op de tweede
Apr-08-2005 19:36
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
het grootste probleem met fora als communicatiemiddel is bij deze weeral eens bewezen...
in een gesprek op café in real life zou bovenstaande discussie nooit voorgekomen zijn:-)
Apr-08-2005 23:27
DeSpErAtOs-X
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by Bertn
het grootste probleem met fora als communicatiemiddel is bij deze weeral eens bewezen...
in een gesprek op café in real life zou bovenstaande discussie nooit voorgekomen zijn:-)
daar hebde een punt ... ma ge moet al nen serieuzen tooghanger zijn om zoveel e kunne zevere as't hier gezeverd wordt
Apr-09-2005 08:44
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Bertn
dit merk je bijvoorbeeld ook op het werk, emails van bazen kunnen soms heel cassant, kwaad of vies overkomen. Terwijl als je ze achteraf belt er eigenlijk niets aan de hand is/was. De dingen worden meestal negatiever opgenomen bij mail, forum of chat dan irl.
Jazeker, m'n angst werd nog maar is bevestigd door de foto's, ik heb weer e ongeloofelijk feesje gemist 2de jaar op rij Volgend jaar wacht ik eerst den datum van het BeTa feesje af en boek dan pas e vakantie Maar ik hoop da't volgend jaar ni opnieuw in de eerst week van de paasvakantie is, want dan ben ik weer op skivakantie Het zag er weer allemaal pikfijn inorde uit!!! Proficiat aan alle BeTa's, jullie hebben weer is laten zien dat we één grote familie, e TRANCE familie!!!!
Vol geduld wacht ik of probeer ik althans toch, op de setjes Mooie reviews en hele vette foto's!! Filmpjes geven inderdaad het sfeertje lekker weer, maar is toch nooit hetzelfde als ze live meemaken
Volgende keer moet ik en wil ik der echt bij zijn, mag het plz