|
| quote: | Originally posted by Config
Natuurlijk wordt het nu weer uitvergroot, tis een speler van Club Brugge..
Er zijn zoveel spelers waar ge commentaar over kunt geven, maar tzijn altijd deze van Club die als eerste becommentarieerd worden. Belachelijk. |
Allé gast, komaan, geloofde nu zelf in die complottheorieën?
Vandamme is ook ne sukkelaar, maar die zijn tackles draaien vaak verkeerd uit door pure incompetentie. Ik heb echt de indruk dat het bij Blondel echt wel bewust is dat hij het been altijd nog meepakt. Die gast gaat inderdaad héél vaak te hard in de duels, en voor zo'n spelers heb ik geen greintje sympathie. Niks tegen bikkelaars, maar het moet wel fair blijven. Ge kunt hard zijn zonder smerig te zijn, en Blondel is smerig.
En dat hij van Brugge is heeft hier dus gene zak mee te maken. Ik ben een neutrale supporter ffs, élke speler die zo op een veld tekeer gaat mag het voor mijn part afbollen, al speelt hij bij GBA, Antwerp of Lierse.
Zoiets kan je er trouwens wel uitkrijgen hoor. Bij elk geel dat hij pakt zet je hem als trainer een week op de bank. Het zal rap gedaan zijn...
___________________
www.dj-vega.net
|