|
|
|
|
 |
Bouma-Bros
Global Clubbing

Registered: Apr 2001
|
|
|
Apr-26-2005 10:53
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001
|
|
|
Apr-26-2005 11:37
|
|
|
 |
 |
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by tijs08
De dansvloer lag in het midden van de tent waardoor het 1 groot 'gangpad' werd en iedereen overal heen en weer aan het lopen was over de dansvloer, VRE-SE-LIJK irritant!
|
zo irritant vond ik het niet, heb al ergere situaties meegemaakt.. maar de indeling is idd vreemd. de laser komt bijvoorbeeld van rechts en zo zijn er nog een paar dingen..
maar qua inrichting vond ik het zeker meevallen.. stylish, zonder AL te veel praal. begrijp wel niet goed waarom er bijna niet met de lichten is gewerkt, als je ziet wat de mogelijkheden waren..
over de drankprijzen ben ik het met je eens, die swingen echt de pan uit. een drankje is de helft duurder dan in Brugge, en hier kost alles al zoveel
de muziek was goed. had ook liever Steve Gerrard later gezien met wat stevige breaks, maar naar het einde van zijn set toe speelde hij een paar heerlijke platen.
Pole Folder was iets speciaals idd, half live half dj-set. iets te diep mss voor het uur waar hij geprogrammeerd stond, maar er zaten wel een paar heerlijke dingen tussen.
Phil Thompson was het hoogtepunt voor mij 
|
|
Apr-26-2005 11:58
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 19:04.
Forum Rules: