|
| quote: | Originally posted by Sniper
ואללה אח שלי שיחקת אותה
:P
תמשיך ככה |
תודה אחי..
----------------------------------------------
עכשיו אני יכול להעלות אותו לאיזה אתר של סטים מהרדיו

___________________
Last edited by MASTERsplinter on May-09-2003 at 08:19
|