Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Hoe kom ik in de Pacha vanuit Salou??
Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Boss
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001
Jester

Hm, wij zijn dus met de hele school gaan zeilen dit weekend ja... zal wel ongeveer 'n zelfde gebruik zijn dus... alleen iets dichterbij en goedkoper

Old Post Jun-14-2001 22:22  Tuvalu
Click Here to See the Profile for Boss Click here to Send Boss a Private Message Add Boss to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000

quote:
Originally posted by tango
Mjah, mensen naar salou pas op!

Toen wij voor de eerste keer naar salou gingen is onze tas op het strand gejat. Wij lekker met z'n allen de eerste dag naar het strand. En we hadden een tas meegenomen om onze spullen in te doen. Ik had er een t-shirtje,een petje en m'n zonnebril van armani inzitten . Toen we dus uit de zee kwamen vroeg ik aan een vriend van me waar hij de tas gelaten had om m'n zonnebril weer op te zetten, hij wees achter zich maar daar lag niks. Je raadt het al.....de tas was geript. Er zat ook nog een portemonnee,zonnebrand en een horloge in.(die gelukkig niet van mij waren)

Toen zijn we naar de reisorganisatie gegaan, die vertelde dat we maar aangifte moesten gaan doen bij de guardia. Wij dus met de taxi naar de guardia die middag. Daar moesten we eerst 3 uur (!?) wachten (dat is geen pretje met 30 C en geen schaduw) voordat we aan de beurt waren. Toen we eindelijk aan de beurt waren kwam er een tolk aan die niet eens fatsoenlijk engels kon. Wat een kutzooi zeg. Maar uiteindelijk toch allemaal goed gekomen en bijna alles vd verzekering terug gehad.

Het jaar daarop zijn er 2 korte broeken van m'n balkon afgejat die lagen te drogen op de railing. Gelukkig hadden we de schuifpui van het balkon toen op slot zitten.

In hetzelfde jaar zaten vrienden van me ook in arquus. Dus wij effe langs bij die vrienden. We maken samen met hun de deur open en tjakka........ Alles gejat! Alle kleding,cd's,soundman, zelfs de toiletartikelen meegenomen. Maar het mooie was dat er helemaal geen sporen van braak waren, de deur functioneerde gewoon en het rolluik voor het balkon zat dicht. Dus de conclusie was dat het een schoonmaker of een bewaker geweest is, of iemand die op de een of andere manier een sleutel wist te bemachtigen. MAAR LET DUS OP BIJ ARQUUS!! Het schijnt daar inderdaad veel vaker voor te komen. En kijk inderdaad ook uit bij die negers die dat spul aan de straat staan te verkopen, ten eerste verkopen ze rommel (het is altijd binnen 2 dagen kapot) en ten tweede willen ze wel is messen gebruiken als het mis gaat

Maar let dus alsjeblieft op in salou, je kunt daar alles verwachten.

Meteen m'n langste post ooit op dit forum, maar wel voor een goed doel (hoop ik)

grtz,
TNG

Jezus, als ik al die verhalen van jullie zo hoor ben ik maar blij dat ik het er vorig jaar levend van af heb gebracht!!!
Ik heb vorig jaar echt helemaal niks van dat alles meegemaakt/gezien/gehoord eigenlijk!! Nouja, zal wel geluk gehad hebben dan!!

Ohja trouwens wat ook onwijs lache is als je naar Salou gaat: scooters huren!! moet je echt zeker doen, das echt lache!! Een beetje door Salou crossen enzo of ff een biertje doen in La Pineda (plaatsje daar in de buurt waar Pacha is)...
Je mag er ook gewoon op de snelweg rijden met je scootertje, das wel apart!! Is echt leuk hoor! weer is wat anders dan op het strand liggen overdag.

Old Post Jun-15-2001 10:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
michiel
DJ RUSH

Registered: Sep 2000

quote:
Originally posted by Vinyl Boy
Nastra (zit in mijn klas

correctie: zat in mijn klas

later

michiel

I was five and he was six, we rode on horses made of sticks, he wore black and I wore white, he would always win the fight, bang bang. He shot me down, bang bang, I hit the ground, bang bang, that awful sound, bang bang, my baby shot me down...

Dominik Eulberg - Flora & Fauna

Old Post Jun-15-2001 11:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for michiel Click here to Send michiel a Private Message Add michiel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rellivisit
Supreme tranceaddict

Registered: May 2001
Idea Mallorca

Mallorca is wel lachen. Alleen je moet zorgen dat je niet in Palma terechtkomt. Alleen maar proppers die je met hun beste nederlands zo'n duitse bratwurst discotheek in willen lokken. Er is qua uitgaansgelegenheden zowiezo niet veel op Mallorca. Alleen de BCM is wat groter, maar dat ligt nog best ver van El Arenal af ook. Je hebt meer relax tentjes als echte staptenten. De discotheken die er zijn liggen dus in Palma en zijn vooral bevolkt door duitsers. En ja, het is mijn volk niet, maar ja smaken verschillen.

Greetz.

Old Post Jun-15-2001 11:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for rellivisit Click here to Send rellivisit a Private Message Visit rellivisit's homepage! Add rellivisit to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Blik

wij de 2de, gaan met de bus

Lachen.... wij gaan lekker met het vliegtuig

Maar wij zitten dus in het appartement waar al die supergave muziek vandaan komt dus niet te missen

Old Post Jun-15-2001 20:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by moogwai

Lachen.... wij gaan lekker met het vliegtuig

Maar wij zitten dus in het appartement waar al die supergave muziek vandaan komt dus niet te missen

post es een pic van jezelf, dan kan ik je begroeten als ik je zie

waar de andere goeie muziek vandaan komt zijn wij, dat je dat ff weet

Old Post Jun-15-2001 20:43 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Hallelujaaah rellivisit wat een sign

Het doet haast pijn aan mijn ogen

Old Post Jun-15-2001 20:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

ga je met GoGo tours???

Old Post Jun-15-2001 20:45 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Robvef
Bring That Beat Back!!!

Re: Mallorca

quote:
Originally posted by rellivisit
De discotheken die er zijn liggen dus in Palma en zijn vooral bevolkt door duitsers. En ja, het is mijn volk niet, maar ja smaken verschillen.

Greetz.

WIE ZIJN VOLK WEL!!!!

Old Post Jun-15-2001 20:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Robvef Click here to Send Robvef a Private Message Visit Robvef's homepage! Add Robvef to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

quote:
Originally posted by Blik

post es een pic van jezelf, dan kan ik je begroeten als ik je zie

waar de andere goeie muziek vandaan komt zijn wij, dat je dat ff weet

Ik zal eens kijken of ik nog een (recente) foto kan vinden... zal moeilijk zijn

Old Post Jun-16-2001 17:32  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Hoe kom ik in de Pacha vanuit Salou??
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackold skool sasha sample...1994... [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRitmo - G 13 (Evolution Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:00.

Forum Rules: