 |
|
|
|
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
|
|
|
Jun-10-2001 10:50
|
|
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
|
|
|
Jun-10-2001 13:25
|
|
|
 |
 |
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam
|
|
|
Jun-10-2001 13:37
|
|
|
 |
 |
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

Registered: Jan 2001
Location: Viva Hollanda
|
|
|
Acda en de Munnik ownen je asssss
| quote: | Originally posted by Akira
Ja acda rulezzz... |
Hell yeah! met jou kan ik prate!
Lopen tot de zon komt
Kijk naar buiten door het raam
Zie me staan hier in de sneeuw
Ik ben gekomen om te lachen
Om de blunder van de eeuw
Laat je man maar rustig slapen
Hebben wij even de tijd
Blijf maar warm bij het raam staan
Ik wil alleen even wat kwijt
Of eigenlijk wil ik wat weten
Heb je nu alles wat je wou?
Werd je wakker met een glimlach?
Zegt ie vaak: 'Ik hou van jou'?
Houdt ie je vast als je soms bang bent?
Kent hij je angst en je verdriet?
Alleen maar schudden met je hoofd, lief
Logisch dat je me verliet
Ik ga weg
Ik ga lopen tot de zon komt
Ik ga weg
Tot de zon me achterhaalt
Lopen tot de zon komt
Tot ie straalt
Blijf maar binnen, het is goed zo
'k Wou je zien, als laatste keer
Wat we samen vroeger droomden
Weet de helft van ons niet meer
Ik hoop dat je gelukkig wordt
Ik hoop dat ik me niet vergis
Ik hoop dat ik gelukkig word
Nu ik zie wat ik zo mis
Ik ga lopen tot de zon komt
Tot de zon me achterhaalt
Lopen tot de zon komt
Tot ie straalt
Als the vuur gedooft is
Vrijdagmiddag in het Vondelpark
November en nat
Vlakbij de vijver zit een man,
Herman
En Herman is het zat
Heeft een kutjaar gehad
Een man met alles
Wat je hebben kan
Vrouw, kind, huis, auto, baan
Zo'n baan
Maar Herman wilde het ooit anders
En denkt daar nu al maanden aan
Hij denkt aan wat ie wou
En denkt ik was te laf
Hij denkt is dit het nou?
Herman denkt zichzelf in het graf
Was het niet gisteren
Dat ik aankwam hier
Pas achttien jaar jong?
Zou ik niet feesten, zuipen, reizen?
Zou ik niet doen wat ik ooit zong?
Maar reizen kan niet meer
Dat had ie mooi gedacht
Ja, reizen terug naar huis
Want er wordt met het eten gewacht
Als het vuur gedoofd is
Dan komen de wolven
Vrijdagmiddag in het Vondelpark
En Herman staat op
Hij zwaait zijn tas ver de vijver in
En zingt weer hardop
Allang geen achttien meer
En het heldendom voorbij
Maar als ik nu niet ga
Dan is voorgoed een droom voorbij
Hen die ik pijn doe
Vergeef me mijn gemis
Maar alles gaat verkeerd
En weet je wat het is?
Als het vuur gedoofd is
Dan komen de wolken
Dinsdagochtend op een grindpad
Het weekend geweest
Men maakt zich op
Voor de wandeling
Als ging men naar een feest
En Herman mag voorop
Heeft het als enige niet koud
Want hij gaat strak gekleed
In een kist van gevoerd vurenhout
Als het vuur gedoofd is
Dan komen de wolven
Brussel moeten heten
Ik ken je nu een dag of twee
Wil je nu al nooit meer missen
Besef ineens dat het nu beginnen gaat
En ik vraag me stiekem af
Wat ik zou doen als jij zou sterven
Of een ander vindt of mij gewoon verlaat
En op slag ben ik jaloers
Zittend bij het raam
Ik kijk naar al die mooie mensen
Ze gaan uit
Ze gaan naar huis
Je weet het niet
Zo langzaam als het regent
De verliefden doet het niets
Laat niemand ze vertellen dat het giet
Maar degene die alleen gaan
Weggedoken in hun jas
Zij die gaan omdat ze ergens moeten zijn
Ze kleuren beter bij de liedjes die de barvrouw ons draait
Rustig, als het zesde glas wijn
Er blijft een vrouw staan voor het raam
Lijkt of ze wil dat ik iets zeg
Het zou hier Brussel moeten heten
Was ik eindelijk eens weg
Zittend bij het raam
Ik kijk naar al die mooie mensen
En af en toe keken ze terug
Maar vaker niet
Binnen gaan de jassen aan
De glazen leeg
De mensen staan
Eenentwintig gulden staan we quitte
En ik ga mee met wie alleen gaan
Weggedoken in mijn jas
Niemand slaapt
De eenzame die lacht
Ik ga links want ik moet rechts
En we gaan nog niet naar huis
Ik speel Brusseltje vannacht
Er zit een dame voor het raam
Lijkt of ze wil dat ik iets zeg
Het zou hier Brussel moeten heten
Dan was ik eindelijk eens weg
Niet of nooit geweest:
http://www.acdaendemunnik.nl/aedm/c...oit_geweest.jpg
___________________
-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim
Last edited by Henkie_henk on Jun-10-2001 at 13:46
|
|
Jun-10-2001 13:41
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 01:51.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|