|
|
|
 |
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001
|
|
Sodeju, dat was me 't feestje wel! Ik heb ondertussen weer genoeg kunnen slapen .
Maar the love from avove was echt super vond ik dan, goeie sfeer enzo. En drinken was ook niet al te duur, alleen dat klote muntjesgedoe. En ik ben heerlijk zeiknat geregend daar, niet iedereen kon zo snel naar binnen komen .
En basvh, snitz (toch?) en m_peror er tegen gekomen.
Heb me dus wel vermaakt.
Toen even geslapen en toen maar eens naar de parade zelf. Daar half 5 aangekomen de Ameland truck opgezocht, was nog wel zo'n 1,5 uur duurde . Maar er werd goed gedraaid op de truck. Tiesto er nog even op gehoord, was ook wel relaxed. Toen maar naar de Siegesaule gelopen, maar dat was niet echt veel soeps en ik zat er al volledig doorheen . Dus zijn we rond half 10 maar terug gegaan naar het hotel om even uit te rusten en het feest verder te beluisteren op de radio.
Rond 12 uur toen maar op weg gegaan naar Lovebase. Super locatie om een feest te geven! Alleen heb ik meer het terras gezien dan het feest zelf, was te moe.
Maar alles bij elkaar genomen was het een goed feest .
|
|
Jul-14-2003 09:50
|
|
|
 |
 |
M_Peror
Supreme arminaddict

Registered: Jul 2001
|
|
|
Jul-14-2003 11:02
|
|
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
ZO!! Wat heb ik een topweekend gehad 
Onverwachts toch nog gegaan, met dank aan mijn geweldige FATI!!!!! 
Donderdagavond kwam m'n vader thuis met de mededeling dat hij mijn loon wel wilde voorschieten, dus toen was mijn enige probleem nog het regelen van transport. Ik heb Harald (NetX) gebeld en kon gelukkig met hem en Manu meerijden, vrijdag vanaf Hamburg.
Mijn vader heeft me rond 11.30 naar Leer gereden, waar ik de trein naar Hamburg pakte. Rond half 6 vanuit H'burg vertrokken (whoa! wat een mooie auto toch zo'n passat combi ) en 's avonds later in berlijn aangekomen. Na contact met Wouter de U-bahn naar de camping gepakt. Mezelf daar geïnstalleerd en toen richting Columbiahallen!!! 
was al binnen toen ik me bedacht dat ik nog geen kaartje had, dus moest ik weer naar buiten. Ik kan trouwens goed Duits als ik kwaad ben, heb ik gemerkt Anyway, gelijk Wouter & co al kwijt dus eerst maar een rondje door de grot (lol) waar ik al snel Vait/Veit (S. Lunchalot) en Andres (Overseas) tegenkwam en nog enkele andere GTAs. Manu en harald trouwens ook Ik ben de rest van de nacht kris-kras door de zaal heengesprongen en heb met een hele groep GTAs op Tiesto staan stuiteren woei!!!!!
Rond half 5 liep ik naar boven en daar kwam ik JP e.d. eindelijk s tegen, maar wegens longpijnen (combi astma en clumbiahallen werkt slecht) ben ik daarna, rond 5 uur naar de camping teruggegaan. Lang hoor!! En veel irritante Duitse turken ofzo...die zijn daar dus net zo als hier 
Zaterdags geprobeerd uit te slapen, maar niet mogelijk wegens LP-voorpret en hete tent Dus toen maar wat niks gedaan totdat Wouter & co wakker waren en toen richting Loveparade! Ben een aantal stations verder gereisd omdat ik met Greg (drizzt81) en Caryn (rubyriva) had afgesproken. Met hen naar de BB Tor gereisd en van daaruit een rondje BB Tor-Siegessaule-E.R Platz en terug gedaan, op zoek naar de Space truck: NIET GEVONDEN!!!
We waren na zo'n eind lopen behoorlijk afgepeigerd en toen begon het ook nog te regenen! Tijd voor een hapje eten dus. gegeten bij een Duits specialiteiten restaurant; was echt ENORM lekker eten 
Daarna weer terug naar de LP en net de set van PvD meegekregen. Flink geouwehoerd met een stel gozers uit Den Dolder ofzo (lol!) en daarna eigenlijk gelijk al richting hotel van G & C gegaan om daar te gaan besluiten wat we gingen doen. Slecht idee!!! Want toen we eenmaal comfortabel konden zitten werden we pas écht moe! En nadat we erop gegokt hadden dat er geen allnight PvD set @ Columbia Fritz zou komen heb ik de metro terug naar de camping gepakt. GOED geslapen 
Zondag nog ff een traditie in stand gehouden: shirtje van LP 2002 gekocht, want ik 2002 had ik één van 2001 gekocht Ze hadden trouwens toch geen leuke meer van 2003!
Dan die maar online doen ofzo.
Teruggereden met een groepje (5 gozers, 1 meid) uit Hoorn, 15 euro betaald en netjes bij station A'foort afgezet! Ik geloof in de goedheid van de mens Oh, en kwam ergens in de middle-of-nowhere op een raststätte nog Felicity en vandit_freak tegen, had ik t hele weekend nog niet gezien!!! stom toeval 
Anyway, ik heb t SUPERtof gehad, een erg avontuurlijk weekend en ook erg leuk omdat er niks vasstond, dus ik kon alles doen wat ik wilde! (dat miste ik toch wel de eerdere twee edities)
Volgend jaar loveparade Mexico denk ik! Viva la Musica 
Jul-14-2003 13:41
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 02:26.
Forum Rules: