|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by Gladius
mja k, bij u kannek da begrijpe tiger =>
waarde gij dien ene ni die da tiesto is een mot in z'n gezicht heeft gegeven omdattem ni wouw ophoepele? =) |
Ja, ma sssst, gaat da ni rondvertellen, mensen horen dat niet graag. Trouwes, djeezes, die zat daar aan te dringen: een foto en een handtekening aub, PLEASE PLEASE. jezes, wa denkt die gast wel, da ik zomaar me iedereen op de foto ga of zo?
| quote: | | ik wou dat m.i.k.e. zo toegankelijk was.. |
dat is ni waar wa wij hier aan het zeveren zijn he...
| quote: | | ja idd, als ge als dj gewoon tussen het volk komt dansen aan het einde van uw set... |
Ja, da's waar, da's gewoon zalig. Heeft iemand het al ooit meegemaakt da den DJ gewoon mee kwam danse TIJDENS zenne set? Da's pas bengelek.

| quote: | Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk ! |
|
|
Jun-01-2003 21:22
|
|
|
 |
 |
Nabistai
WodkAddict

Registered: Sep 2002
|
|
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ja, ma sssst, gaat da ni rondvertellen, mensen horen dat niet graag. Trouwes, djeezes, die zat daar aan te dringen: een foto en een handtekening aub, PLEASE PLEASE. jezes, wa denkt die gast wel, da ik zomaar me iedereen op de foto ga of zo?
dat is ni waar wa wij hier aan het zeveren zijn he...
Ja, da's waar, da's gewoon zalig. Heeft iemand het al ooit meegemaakt da den DJ gewoon mee kwam danse TIJDENS zenne set? Da's pas bengelek. |
Ja, wij
Hij maakte zich trouwens vrij belachelijk toen de muziek ineens stopte 
| quote: | | Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world' |
|
|
Jun-02-2003 19:30
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 04:31.
Forum Rules: