|
| quote: | Originally posted by LA©
כל כך נכון! אני גם כן חזרתי לא מזמן מאילת, וכל פעם שאני יורדת אני מקבלת בערך 'שוק חברתי'. אני רגילה לכל הקנדיים המתורבתים ופתאום נתקלים בכאלה שלוחים שבא לך למות. אבל בקטנה... אילת זה נופש כזה.. בשאנטי, בסבבה שלך... נהנים שמה!
ואני עוד גרה באזור ב"ש, אז לא חסר פה פרחות וערסים... אבל אילת בתקופה הזו של השנה זה בערך 'ערסלנד'אחד גדול...ולפעמים בא לך להרביץ שמה לכמה אנשים
|
אשכרה ...
סתם מגעיל שם עכשיו ...
המסקנה - אין כמו חו"ל !
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
|