|
Wout ging er wel voor, heeft dacht ik weet twee nummers van mike gedraait Plastic Boy - Live another life en vocal versie van Push - the legacy andere tunes als Derb - Derb dacht ik
Vond Armin's set deze keer wat minder maar heeft ook te maken met het feit dat 3/4 van publiek passief was en enkel hardtrance/hardstyle tunes nodig wilt met een bas waarmee het ganse kot davert 
Cor zen set was stukken harder, darker (Marco V - c\:del*.mp3, Tiësto - Traffic , Armani & Ghost - airport) natuurlijk ging het publiek hier wel mee, maar het moet gezegd zijn, zen overgangen waren technisch van een hoge kwaliteit. Zen set zal wel vol met bekende tunes vraag me niet meer welke allemaal, ik weet het begot niet meer Dacht dat ie begon met remix van Andain - Beautiful things (Cor fijneman's outstanding mix). Is nieuw trouwens, circuleert niet een sop HUB, thx to Frednova
Tracklist anyone ? Armin tracklist staat al een deel in andere thread
edit: ow en could someone kill dumbo Regi, stelt ie daar int midden van de set, effe fijneman nog voor Waarom legt ie direct zijn hand niet op de plaat om de muziek stil te zetten 
Last edited by Eagle` on Sep-27-2003 at 14:03
|