aha, ok..well I'll see you at the LP or @ Schonbrunn or so
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Jul-09-2003 10:35
DennisF
up & down and all around
Registered: Nov 2001
Location: Europe
quote:
Originally posted by NetX
(apart from maybe Plastic_Angel´s)
ich sag dir und allen dann noch bescheid wann das is(wenn elef endlich mal online gehen würde)
Jul-09-2003 10:39
Felicity
Väthischist
Registered: Aug 2002
Location: Koblenz, Germany, || GTA #6
quote:
Originally posted by Miss Proximus
oh don't get me wrong, I'd love to go where you and Nico go But I have already planned to annoy the lovely couple with my presence
how about NetX and Trancerulez?
HrHrHrHr
Jul-09-2003 10:51
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Wir haben dann doch entschlossen zur LoveBase zu gehen. Viel Auswahl, Open-Air und die Location sind einfach sehr gut für nur 15 Euro!
Wie gesagt, noch keine Ahnung wo´s Samstag hingeht!
Je nach Laune geht´s irgendwo hin. Mal sehen!
___________________
_ plus / minus _
Jul-09-2003 20:13
Felicity
Väthischist
Registered: Aug 2002
Location: Koblenz, Germany, || GTA #6
quote:
Originally posted by jploveparade
Wir haben dann doch entschlossen zur LoveBase zu gehen. Viel Auswahl, Open-Air und die Location sind einfach sehr gut für nur 15 Euro!