Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > IBIZA 2004..... Qui .... Ou.........Comment...?
Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
choukri
Flying Trance Dreamer

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by Shito
Bah oui, franchement ca devient pathétique, vous êtes là à baver comme des bull-terriers sur un os de gigot, c pitoyable...

Quelle insulte pour ces magnifiques seins, tu ne peux pas le nier !!!

Old Post Jun-26-2003 19:12  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Princesse
J'ai glissé chef !

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by Shito
Pis l'est joli ton post TM2K avec ton ptit cri de victoire, mais il change absolument rien si ce n'est que ptet il satisfait un peu ton ego... Quant à ta vie sexuelle j'en ai strictement rien à faire, je crois qu'elle regarde personne d'autre que toi . Moi tout ce que je dis c que les étalages de bouts de fesses et de bouts de loches sur le forum, avec grosses flaques de bave dans les posts qui suivent, et autres remarques dignes d'ados de 16 ans qui en sont à leur 3ème branlette de la journée, ben je commence à en avoir marre. Un peu ça va, mais là avec les beaux jours on se croirait au Collaro Show...

Tu t'es mis en [MODE PRINCESSE ON] ou quoi ??? Je n'aurais pas dit mieux !!!

Mais t'avais dit qu'on ferait des knackis...
Elle me fait ch** cette gosse !! Combien elle en a mangé encore aujourd'hui ??

Old Post Jun-26-2003 21:03  Belgium
Click Here to See the Profile for Princesse Click here to Send Princesse a Private Message Visit Princesse's homepage! Add Princesse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

Bon ben c'est sure on est pas parfait, chacuns a le droit à l'erreur de temps à autre, mais il est bon aussi d'avoir des personnes pour remettrent les choses à leur place et ainsi nous faire redescendre sur terre.

Ainsi, ceci permet de conserver le même sentiment de joie que vous aviez les premiers jours que vous êtes arrivez sur TA, et ca c'est du pur bonheur. Que la Trance soit avec vous mes amis

Old Post Jun-26-2003 21:22  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

Registered: Oct 2002

Ah j'aime bien les ptits post sympa qui apaisent tlm de Transa EP

Old Post Jun-26-2003 21:29  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by Trancemaster2k
Ah j'aime bien les ptits post sympa qui apaisent tlm de Transa EP

je le dis, il a du sang de modo dans les veines ce garçon !

Old Post Jun-26-2003 21:32  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by benjamin
je le dis, il a du sang de modo dans les veines ce garçon !

je crois que c clair a présent : Transa EP a du sang de Jedi MODO

Old Post Jun-26-2003 21:34  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

"C'est à moi qu'tu parles"

Old Post Jun-26-2003 21:54  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DeFpArKs
Senior tranceaddict

c'est vrai que la si tu continue comme cela, tu va finire ministre de TA-Fr !! tu remet tous a sa place !! bravo

Old Post Jun-27-2003 05:33  France
Click Here to See the Profile for DeFpArKs Click here to Send DeFpArKs a Private Message Add DeFpArKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

Lui reste plus qu'à avoir une sig' digne de ce nom (genre à la DefParks dont la signature est vraiment trop trop classe)

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-27-2003 05:56  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

quote:
Originally posted by stanymi
Lui reste plus qu'à avoir une sig' digne de ce nom (genre à la DefParks dont la signature est vraiment trop trop classe)

T'inquiete c'est que provisoire je boss deja sur un petit truc dont tu me diras des nouvelles

Old Post Jun-27-2003 06:26  France
DeFpArKs
Senior tranceaddict

Wink

et bein merci !! j'ai fais ca vite rapidos et c'est vrai que ca rend pas trop mal !!!

Old Post Jun-27-2003 11:49  France
Click Here to See the Profile for DeFpArKs Click here to Send DeFpArKs a Private Message Add DeFpArKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > IBIZA 2004..... Qui .... Ou.........Comment...?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackClassic trance ID... [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Liberty - Seguro (Elektrokid Remix) [2012]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:55.

Forum Rules: