Originally posted by Scorchio
אני לא מאמין שאף אחד לא הזכיר איך ליה דחפה את ירון והוא נפל על הכיסא פשוט מתתי מצחוק בקטע הזה.
וואלה איך שכחתי
אתמול שההוא נפל מהמטה אחרי שעופר שכטר נישק את זאתי החברה של גידי
אתם יודעים למה אני מתכוון
חחח
Jun-25-2003 11:44
AnthemFreak
Pussy Addict!!!
Registered: May 2002
Location: Givataim, Israel
quote:
Originally posted by warpedd_
אתמול שההוא נפל מהמטה אחרי שעופר שכטר נישק את זאתי החברה של גידי
אתם יודעים למה אני מתכוון
חחח
חחחחחחח איזה מצחיק זה היה.... אם אני הייתי זיו הייתי קם ושובר לעופר את כל העצמות.. איזה פלצפן הוא
וגם שירן הזאת איזה שטןןן.. מזדיינת!!
Jun-25-2003 14:11
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e
Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic
זיו הבנאדם הכי פארש שקם על הכדור הזה...
ישר הייתי שובר לשחר את הצורה ומעיף את שירן מהבית בת זונה ...עוד מציבה לו תנאים חחח ...
___________________
Jun-25-2003 14:31
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
חחחחחחחח הקטע שליה דחפה את ירון היה חזק
איך הוא הסתכל עליה במבט של רוצח... כאילו הוא אומר... יא בת זונה אני נכנס בך עוד שניה!!!
ואני אישית הייתי מפרק את השחר עדן הזה לחתיכות... עוד לפני הקטע עם היחסים הפתוחים...
אני אומר שזיו יזרוק את שירן וילך לרותם אחרי שהיא תבריא
גם כן אלה אבל...
400 שקל עולה להטיל קללה
וכדי להסיר אותה עולה לזיו 6000 שקל
המכשפה בכלל אמרה לא לפתוח את הדבר הזה כי הקללה לא תעבוד
אז למה להסיר אותה ולא לפתוח את הדבר הזה שהמכשפה הביאה?!?
___________________
.
Jun-25-2003 15:24
Narcotic Mind
Psychaholic
Registered: May 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
quote:
Originally posted by Hell_Copter
גם כן אלה אבל...
400 שקל עולה להטיל קללה
וכדי להסיר אותה עולה לזיו 6000 שקל
המכשפה בכלל אמרה לא לפתוח את הדבר הזה כי הקללה לא תעבוד
אז למה להסיר אותה ולא לפתוח את הדבר הזה שהמכשפה הביאה?!?
מה ?!?!!?!??! חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני לא רואה את הסידרה
אבל לא האמנתי שהיא יכולה לרדת לכזו רמה של דפיקות
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
Jun-25-2003 15:35
-CosmicFire-
Craiser Man
Registered: Dec 2002
Location: Kfar Saba, Israel
quote:
Originally posted by AnthemFreak
חחחחחחח איזה מצחיק זה היה.... אם אני הייתי זיו הייתי קם ושובר לעופר את כל העצמות.. איזה פלצפן הוא
וגם שירן הזאת איזה שטןןן.. מזדיינת!!
WAWA
אני ואתה אותה גישה :}
Jun-25-2003 20:15
TinkerbeL
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2003
Location: Yavne, Israel
quote:
Originally posted by Hell_Copter
גם כן אלה אבל...
400 שקל עולה להטיל קללה
וכדי להסיר אותה עולה לזיו 6000 שקל
המכשפה בכלל אמרה לא לפתוח את הדבר הזה כי הקללה לא תעבוד
אז למה להסיר אותה ולא לפתוח את הדבר הזה שהמכשפה הביאה?!?
כי היא אמרה שאם הן יפתחו את החבילה יקרה משהו נורא
ציטוט שלה:
"רע, רע מאוד"
___________________
Jun-25-2003 20:25
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by TinkerbeL
כי היא אמרה שאם הן יפתחו את החבילה יקרה משהו נורא