Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Illusion at the beach - 18, 19 & 20 juli - Oostende
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Nabistai
yep, srr dak ni ben afgekomen, maar der is er ene komen vertellen dat het te klein was , snikheet en dus veel mensen zijn flauwgevallen + veel zieken. Daar kwam nog is bij da de flikken 'iets' gedaan zouden hebben de 2de dag en da met het feit dat het in Oostende was movht ik natuurlijk ni van m'n ouders Mja, ik was toch enorm moe dus ik denk ni dak het lang zou hebben uitgehouden.

jah twas idd echt wel enorm warm. mor tijdens ferry's set bevond ik me vrij dicht bij den uitgang dus da ging nog wel eigenlijk.
Over die politie, de reden waarom het vroeger moest stoppen weet ik eigenlijk niet... Maar ik was rond 5uur-half6 ffkes nr buite gegaan, en nen buitewipper zei dak terug nr binne mocht met m'n bandje. Ik kom der halfuurke later terug, ware ondertusse stuk of 10 flikken gearriveerd en ik kreeg te horen 'dat het toch gedaan was' en da ik nimmer binnen mocht. Aangezien ik geen gsm had heb ik daar nog 3 kwartier kunne staan wachte op m'n vrienden...
de locatie was zeer slecht, veel te klein ook. Al goe dat de ferry der nog was...

-Glad

ps: heh we hebbe ook ffkes in de verkeerde room gestaan, maar aan de muziek en het volk hadde we pertang toch direct door dat da de verkeerde was =).
En we hebbe (zaterdag) rond 11 uur maar 10 minuten moeten aanschuiven...

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Jul-21-2003 15:29  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

hmz, kben dervoor al 2 keer naar illusion zelf geweest en toen viel mij dat amper op, dus da zal wel meegevalle zijn toen. Mor idd, kheb ook enorm veel flashers gezien, zaterdag dan in mijn geval

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Jul-21-2003 15:36  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CygnusX
Ex-moderator

quote:
Originally posted by Gladius
Had ge toevallig een jeansjaske aan?

We hebben tijdens Ferry's set nog heel lang alle 2 bij de ingang van de main room gestaan, omdat ik het amper kon keren door die hitte. TatanaGirl was volledig in het zwart gekleed dacht ik en ik had een lichtbeige hemd en broek aan.

quote:
als de fotos online zijn zeg het dan ff eh.

Ik zal ze hier posten en ik denk dat camzicaze dat ook met de zijn zal doen.

Old Post Jul-21-2003 15:37 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by CygnusX
TatanaGirl was volledig in het zwart gekleed dacht ik

U geheugen gaat erop achtertuit

Old Post Jul-21-2003 15:38  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

echt weird, ik stond ook vlak bij den ingang, same met nog een 4tal man, die ik ni kende, precies de enigste die ECHT ambiance maakte

Old Post Jul-21-2003 15:42  Belgium
mynameistrance
tranceaddict

Registered: Sep 2002

quote:
ps: heh we hebbe ook ffkes in de verkeerde room gestaan, maar aan de muziek en het volk hadde we pertang toch direct door dat da de verkeerde was =).

mja, als ze op uldere site zetten: 'it's a big location, but there will be only 1 hall with trance and hardtrance' dan gaak er nie van uit dan er 2 zalen zijn. En et feit da de muziek anders was kon gwoon zijn omda dien dj een andere stijl draaide. Dus khad nie echt reden om gans et spel binnenste buiten te keren om nog ne room te vinden.

Old Post Jul-21-2003 16:23  Belgium
Click Here to See the Profile for mynameistrance Click here to Send mynameistrance a Private Message Add mynameistrance to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceSeeker
Laurent garnier Addict

Registered: Dec 2001

Hey jongens, ik was ook daar, zondag ben ik geweest, push was fucking amazing, en die remix van universal nation ontplofte de zaal echt wel, echt fantastische momenten beleeft daar, jullie zullen me wel nie kennen, was helemaal int wit aan

Me

Best of the best:
Laurent Garnier - sambu

Old Post Jul-21-2003 17:49  Belgium
Click Here to See the Profile for TranceSeeker Click here to Send TranceSeeker a Private Message Visit TranceSeeker's homepage! Add TranceSeeker to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Buoyant
Mahna Mahna

Registered: Feb 2003

oke genoeg gezeur en geklaag, het was warm oke maar het was zoooo fucking genieten allemaal,
ferry vond ik wa minder eigelijk (der gingen ook ineens een hele boel mensen naar buiten toen)
MIKE was meesterlijk en het was richtig stampfen mit Kamerad Marco

Twas een top 3daagse, en ik was iedere keer heel blij dak een 3daagse bandje aanhad toen we daar aankwamen want da wachten aan de kassa was inderdaad wel schandalig kut voor die mensen, nie te doen.

P.S. 1 zaterdag was het vroegtijdig gedaan omdat er een dode was gevallen, heb ik gehoord, maar ja geruchten geruchten)

P.S. 2 Boccacio Beach(in hetzelfde gebouw maar alleen het hoekje om) was ook zalig, we zijn der zaterdag en zondag heen gegaan vanaf een uur of 4, stiekem een geweldige tent

P.S. 3 Mag ik eventjes stoefen met een handtekening van MIKE op mijn gsm en een foto met hem

Last edited by Buoyant on Jul-28-2003 at 11:53

Old Post Jul-21-2003 21:06  Belgium
Click Here to See the Profile for Buoyant Click here to Send Buoyant a Private Message Add Buoyant to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Illegal Alien
tranceaddict in training

Registered: Jun 2003

Illusion beach was echt fenomenaal goe, beestig geamuseerd, zelfs ondanks de mindere kanten (te klein, veeeeeeeeeeel te warm binne, lang aanschuive vo binne te gerake, het feit dat op een gegeve moment het daar meer leek op een politiebal, en de onvoorziene vroege sluiting).
Normaal gezien zouden we alleen de zaterdag geweest zijn, maar het was echt zo goed, dat we de zondag niet konden late ligge. Hebben dan maar een dagje aan zee rondgedoold, om s'avonds weer naar Illusion te trekke.
De zaterdag was wel stukken beter vond ik (of lag dat mss aan mij die dan minder moe was).
En er waren er precies nog die enige nadelen begonnen te ondervinden van 2-3 dagen feesten, veel gestresseerd volk, en het rode kruis heeft der ook meer werk gehad dan normaal gezien de bedoeling zou moeten zijn. Onder één van die 'slachtoffers' zat ook een vriendin van mij, glukkig niet zo ernstig, maar terwijl ze haar aant verzorge ware, ff'kes een babbelke mee zo ne Rode Kruis-medewerker gedaan, en die wist mij te vertelle dat ze zaterdag daar iemand met een hartstilstand hebben mogen afvoere (waarschijnlijk was de vloeibaren den boosdoener), of hij er nog doorgekomen is wist hij niet. Vindek toch spijtig vo Illusion, tis zeker al geene goeie reclam, en dat hebbe ze nu wel nodig na die razzia.

Greetzzzz

Old Post Jul-21-2003 21:25  Belgium
Click Here to See the Profile for Illegal Alien Click here to Send Illegal Alien a Private Message Visit Illegal Alien's homepage! Add Illegal Alien to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

waarom ik uiteindelijk toch niet ben geweest:

1. slechte locatie
2. 1 uur alleen reizen
3. oostende gevaarlijke stad

waarom er vroegtijdig gestopt werd:

1. politie had 10 mensen opgepakt wegens het bezit van vloeibare xtc
2. een drietal mensen waren in elkaar geslagen en beroofd

--> politie vond 'nu is het genoeg geweest'

aan de ene kant vind ik het spijtig dat ik er toch niet bij was (gezien de line-up), maar aan de andere kant ook weer niet, want zo te horen aan jullie verhalen was de locatie nog slechter dan ik had gedacht (te klein, te warm) en liep de helft van de aanwezigen met rode ogen rond.. de muziek mag dan nog goed zijn geweest, deze twee factoren zouden sowieso een domper op mijn avond hebben gezet..

op naar antwerp is burning, dan ben ik er zeker bij!!

Old Post Jul-22-2003 07:16  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TatanaGirl
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2003

quote:
Toen ik na ferry's set (denk kwart na 4 ofzow) even naar buite was gaan zitten, heb ik Tatanagirl herkend denk ik toen die lichtzwalpend (al dan niet zat =)) buitewandelde. Had ge toevallig een jeansjaske aan?

Ik had geen jeansjaske aan, en ik zou ook al niet lichtzwalpend naar buiten wandelen want ik was de drie dagen niet 1 keer zat, zelfs niet aangeschoten. Weet je zeker dat het alcoholniveau bij jou niet wat te hoog lag Ik hoop dat je je toch nog goed geamuseerd hebt en dat de beta's de hoop nog niet mogen opgeven om elkaar te ontmoeten.

groetjes

TatanaGirl

Last edited by CygnusX on Jul-22-2003 at 16:25

Old Post Jul-22-2003 08:14  Belgium
Click Here to See the Profile for TatanaGirl Click here to Send TatanaGirl a Private Message Add TatanaGirl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

haha neenee ik had ook zeker niet gedronken, ik moest gewoon ff uitrusten na 2 uur te staan springe op ferry. ik drink trouwens nooit, buite wa cocktails af en toe =).
kheb jullie waarschijnlijk wel gezien maar zal jullie niet herkend hebben...
naja volgende keer beter..

-Glad

Old Post Jul-22-2003 09:34  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Illusion at the beach - 18, 19 & 20 juli - Oostende
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHouse track help ! [2006] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOceanlab - On A Good Day (16 Bit Lolitas Remix) [2009]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:12.

Forum Rules: