|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Illegal Alien
tranceaddict in training

Registered: Jun 2003
|
|
|
Illusion beach was echt fenomenaal goe, beestig geamuseerd, zelfs ondanks de mindere kanten (te klein, veeeeeeeeeeel te warm binne, lang aanschuive vo binne te gerake, het feit dat op een gegeve moment het daar meer leek op een politiebal, en de onvoorziene vroege sluiting).
Normaal gezien zouden we alleen de zaterdag geweest zijn, maar het was echt zo goed, dat we de zondag niet konden late ligge. Hebben dan maar een dagje aan zee rondgedoold, om s'avonds weer naar Illusion te trekke.
De zaterdag was wel stukken beter vond ik (of lag dat mss aan mij die dan minder moe was).
En er waren er precies nog die enige nadelen begonnen te ondervinden van 2-3 dagen feesten, veel gestresseerd volk, en het rode kruis heeft der ook meer werk gehad dan normaal gezien de bedoeling zou moeten zijn. Onder één van die 'slachtoffers' zat ook een vriendin van mij, glukkig niet zo ernstig, maar terwijl ze haar aant verzorge ware, ff'kes een babbelke mee zo ne Rode Kruis-medewerker gedaan, en die wist mij te vertelle dat ze zaterdag daar iemand met een hartstilstand hebben mogen afvoere (waarschijnlijk was de vloeibaren den boosdoener), of hij er nog doorgekomen is wist hij niet. Vindek toch spijtig vo Illusion, tis zeker al geene goeie reclam, en dat hebbe ze nu wel nodig na die razzia.
Greetzzzz
Jul-21-2003 21:25
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 11:12.
Forum Rules: