Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > TA-Fr Battle Of The Mixers vol.1
Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
MrFill'z
tranceaddict

Registered: Apr 2003

hehe, je vois ke je suis pas le seul à penser ca......

Old Post Jun-24-2003 12:08  France
Click Here to See the Profile for MrFill'z Click here to Send MrFill'z a Private Message Add MrFill'z to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_TonKs
Everest Team Member

Registered: Dec 2001

stan : j'en suis a une collection de 1400-1500 vinyls de trance environ...

question : comment vous compter vous y prendre pour que les dj garde l'anonymat ?

pour la playlist je suis contre aussi de la devoiler tout de suite

Old Post Jun-24-2003 12:52  France
Click Here to See the Profile for DJ_TonKs Click here to Send DJ_TonKs a Private Message Visit DJ_TonKs's homepage! Add DJ_TonKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by stanymi
Tu m'étonnes...
Seb, il l'aime pas moi non plus dc je la mettrai pas forcément.

50% mini trance ca c OK,
le fait que vous aimiez (pas) telle ou telle piste ne doit compter que disons pour 5% voire 10 ù du vote final.
On juge pas les ziks mais les Djs.

Pour la notation, on en parle un peu plus tard. On va attendre encore un peu si d'autres personnes se joignent à la compet' comme Steve-Austin ou d'autres noms qui m'échappent peut-être.

quote:

On fait comment pour les numéros...???
Si 2 blaireaux choisissent le mm numéro, on sera bien avancés

Ca je m'en occupe. Lorsque vous avez fini votre mix et que vous avez bien vérifié qu'il respecte les règles énoncées plus haut, vous m'envoyez un PM et je vous donne les détails pour me l'uploader.

On attend encore un peu que les autres s'expriment pour la tracklist.

quote:
Originally posted by DJ_TonKs
stan : j'en suis a une collection de 1400-1500 vinyls de trance environ...

question : comment vous compter vous y prendre pour que les dj garde l'anonymat ?

pour la playlist je suis contre aussi de la devoiler tout de suite

Je m'en charge. C'est moi qui redistribuerai les mix aux autres membres du jury.

Old Post Jun-24-2003 12:59 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

Registered: Oct 2002

mais moi j'aime bien Punk de Ferry Corsten
tres original je trouve comme titre; enfin on en a deja parlé assez...

Old Post Jun-24-2003 13:44  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

Heureusement il y a Lytchix , parce qu'on a pas encore commencé que l'on est deja tous en désaccord

Last edited by Lytchix on Jun-24-2003 at 14:40

Old Post Jun-24-2003 13:53  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

quote:
Originally posted by Transa.E.P
Heureusement il y a Litchyx, parce qu'on a pas encore commencé que l'on est deja tous en désaccord

D'ou le besoin de diversifier ces mix pr les Djs TA-Fr, un conseil a prendre en compte les gars

Old Post Jun-24-2003 14:02  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

quote:
Heureusement il y a Lytchix , parce qu'on a pas encore commencé que l'on est deja tous en désaccord

C'est pour ça que je prends en charge l'organisation de la compétition.
Une fois que tout sera bien clair, les sessions suivantes seront plus faciles à mettre en place.

Old Post Jun-24-2003 14:41 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

quote:
Originally posted by Lytchix
C'est pour ça que je prends en charge l'organisation de la compétition.
Une fois que tout sera bien clair, les sessions suivantes seront plus faciles à mettre en place.

C'est sympa, bonne etat d'esprit

Old Post Jun-24-2003 14:46  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

quote:
C'est sympa, bonne etat d'esprit

N'est pas modérateur qui veut

Old Post Jun-24-2003 14:54  France
_IDS_
Forever on the run...

quote:
Originally posted by Trancemaster2k
N'est pas modérateur qui veut

Tu as raison, d'ailleur pour montrer l'exemple il va nous faire un recapitulatif des regles de ce petit challenge

Old Post Jun-24-2003 15:33  France
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

Jettes un coup d oeil a la premiere page

Old Post Jun-24-2003 15:39  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Voltneed
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by stanymi
Nan, j't'assure, vaut mieux pas...

Enfoiré de folle de luxe!!!!tu va voir ton cul la prochaine fois

Une jour je te mettrais une méga branlée!!!!!!!!!!!
Ton jour viendra

Old Post Jun-24-2003 16:35  France
Click Here to See the Profile for Voltneed Click here to Send Voltneed a Private Message Add Voltneed to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > TA-Fr Battle Of The Mixers vol.1
Post New Thread    Post A Reply

Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease ID this attached track....lawler spun it [2002] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTomcraft - "Prozac" [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:57.

Forum Rules: