|
Luciakryss 2003: TA/TC Gathering
Vem är på? Vem har förfest? Förfesten kan gärna äga rum i hytten jag och min polare delar på, men denna ligger långt ner i båtfan, och om det går hål i skrevet så blir vi de första att drunkna - men det är väl risker man får ta. 
Kom igen nu flickor - detta är ett ypperligt tillfälle att träffa alla nissar och gummor som man i stort sett bara haft kontakt med bakom ett par äckliga datorskärmar. Jag menar, vissa av er känner mig bättre än vad min egen morsa gör. Det snackades ju om att vi skulle "hälsa på varandra framme vid den och den högtalaren på Devotion", men det blev ju som det blev med det projektet...den enda jag sötte på på Devotion var Staz...
___________________
Facebook
www.djlaszlo.com
blog.laszlo.se
www.laszlo.se
Last edited by Laszlo on Nov-18-2003 at 01:51
|