Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Paul van Dyk SMC Big Bang Stockholm [Edit] 23/9
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Jag fattar inte riktigt hur jag ska palla med det men jag hade tänkt att stussa på tisdagen till PvD. Om jag orkar... denna gången...

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Sep-18-2003 18:02  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Aendy
Jag fattar inte riktigt hur jag ska palla med det men jag hade tänkt att stussa på tisdagen till PvD. Om jag orkar... denna gången...

Klart du orkar, du är väl den som är mest vältränad av alla Mr Studs... jag har bevis på film

Ses där

ps. har ni sett reklamen på MTV ? undertecknad har bidragit till bakgrunden av den med film material. ds.

Old Post Sep-18-2003 18:04  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Klart du orkar, du är väl den som är mest vältränad av alla Mr Studs... jag har bevis på film

Ses där

ps. har ni sett reklamen på MTV ? undertecknad har bidragit till bakgrunden av den med film material. ds.

reklam till SMC... neee... får bli mtv dygnet runt nu då

Old Post Sep-18-2003 18:57  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
OscarP
tranceaddict

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by montana
lite halvonödig oost, men det står att junior jack & kid creme är engelsmänn, dom är ju italienare

Exakt, "Junior Jack föddes i Italien, men flyttade till Bryssel som 14-åring, och det var där han upptäckte musiken."

Hur som helst, jag kommer vara där på Paul Van Dyk kvällen, trots att jag inte har råd och inte kan gå. Men honom får jag inte missa...

Old Post Sep-18-2003 21:51  Sweden
Click Here to See the Profile for OscarP Click here to Send OscarP a Private Message Add OscarP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Ses där

Musiken gör att jag kan dansa oavsett min fysiska standard, frågan är om jag ens kommer orka ta mig dit, men jag kan ju inte missa fler fester så jag tar mig nog i kragen!

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Sep-19-2003 05:15  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chjo
Shiva Trancer

Registered: May 2003
Det står åldersgräns 20 på deras hemsida, men vet ju att det är folk som skall dit härifrån som inte uppfyller de. Vet ni hur det funkar vid insläpp, är det ok om man har biljett??

Kommer nämligen ha med mig tjejens syrra som inte är 20 än, men vi har ju biljetter. Lite surt att åka från Jönköping och ev. inte få ta med alla in

/Chrisse

Old Post Sep-22-2003 08:06  Europe
Click Here to See the Profile for chjo Click here to Send chjo a Private Message Add chjo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by chjo
Det står åldersgräns 20 på deras hemsida, men vet ju att det är folk som skall dit härifrån som inte uppfyller de. Vet ni hur det funkar vid insläpp, är det ok om man har biljett??

Kommer nämligen ha med mig tjejens syrra som inte är 20 än, men vi har ju biljetter. Lite surt att åka från Jönköping och ev. inte få ta med alla in

/Chrisse

Det borde inte bli några problem! Se bra ut, kröka inte ner er och var snälla mot vakterna

Old Post Sep-22-2003 08:24  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chjo
Shiva Trancer

Registered: May 2003
quote:
Originally posted by zamson
Det borde inte bli några problem! Se bra ut, kröka inte ner er och var snälla mot vakterna

Borde inte va några problem nej, men lite surt om det skulle skita sig. Ska ev. ringa dom o kolla lite me. Vi är ju ändå 5 st, alla har åldern inne utom en.. men jaja, det löser sig alltid

Old Post Sep-22-2003 08:25  Europe
Click Here to See the Profile for chjo Click here to Send chjo a Private Message Add chjo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Var just förbi Grand hotell som är en kund till företaget jag jobbar på. Och var just vid konferans centret på ett ärende, hörde från konferansvåningen *dunk dunk dunk* he he man blev rätt sugen att kika upp men de hinns inte ... imorrn ska jag dock upp vid 12.00-13.00 & höra om när dom ska snacka om musicvideos...

Ni som har tid borde kika förbi grand då det är öppet för allmänheten och kostar inte ett öre...

Idag ser det ut så här
13.30 - 15.00
From bedroom to super club: How to reach your goals

14.00 - 16.00
Remix/Editing, introduction

15.30 - 16.30
Demo listening

17.00 - 18.00
Live interview with PVD

Imorrn ser det ut som följande

11.30 - 12.30
Music Production, workshop Advanced

12.00 - 13.00
Music video production

13.00 - 14.30
DJ/Producer "Today & Tomorrow"

15.00 - 16.00
Live interview with Deep Dish

Allt detta sköts & leds av div. Svenska kända DJs & producenter

Last edited by SteveTranz4ever on Sep-22-2003 at 12:10

Old Post Sep-22-2003 11:59  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

jag funderar på att dra imorrn...ville dra idag direkt efter skolan men mina föräldrar e iväg så ansvaret på att mata hunden ligger på mig just nu så de hanns inte med...ska försöka övertala syrran å va hemma imorrn dock

batteries not included.

- dave

Old Post Sep-22-2003 12:27  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NbR
tranceaddict

Registered: Mar 2002
Invisible Grin

Jag skall nog vara där båda nätterna.. egentligen har jag en djäkla förjylning och hostar som fan + att jag har munta på onsdag och är tvungen att åka fram o tebax mellan sthlm o uppsala på måndag, tisdag och onsdag.

Men man får fan offra sig lite

PvD har jag haft på hjältelistan som jag måste se sedan jag hörde rosenmontagsrave 2001 02 11.

Technon i kväll skall jag mest åka in o lyssna på .. kommer absolut inte att orka dansa ngt.

1. öronproppar med? Check
2. Onyttigt högt koffeinintag? Check
3. Missad munta på onsdag? Hmmm...

Cya där... jag har antagligen min Batman-reflex-tröjja på tisdag så ni kan ju säga hej om ni vill ~:^)

Old Post Sep-22-2003 13:52  Sweden
Click Here to See the Profile for NbR Click here to Send NbR a Private Message Add NbR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by NbR
Jag skall nog vara där båda nätterna.. egentligen har jag en djäkla förjylning och hostar som fan + att jag har munta på onsdag och är tvungen att åka fram o tebax mellan sthlm o uppsala på måndag, tisdag och onsdag.

Men man får fan offra sig lite

PvD har jag haft på hjältelistan som jag måste se sedan jag hörde rosenmontagsrave 2001 02 11.

Technon i kväll skall jag mest åka in o lyssna på .. kommer absolut inte att orka dansa ngt.

1. öronproppar med? Check
2. Onyttigt högt koffeinintag? Check
3. Missad munta på onsdag? Hmmm...

Cya där... jag har antagligen min Batman-reflex-tröjja på tisdag så ni kan ju säga hej om ni vill ~:^)

Oj oj oj vilken kille alltså... Du har bra prioriteringar

Ska hälsa när jag ser en Batman som står å snyter näsan

Old Post Sep-22-2003 14:32  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Paul van Dyk SMC Big Bang Stockholm [Edit] 23/9
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackI need ID this track, please (trance&house from 97) [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNexus - "II Vicous" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:12.

Forum Rules: