Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > MY PLAY LOCKER (ieder een eigen locker)
Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by MetzZ_!!
Hmm, is er toevallig iemand die de remix van Born Slippy heeft, die Marco V. op Mysteryland draaide... Een ongemixte versie?

Een andere goeie remix van het nummer mag ook btw.

[email protected]

Kan wel een Pink Floyd re-mix (??) :-) en een darren price remix.......uppen.

die van Marco V heb ik nog nergens kenne vinden......

Old Post Jun-30-2001 17:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave

en een trainspotting remix en een liquid remix.........
die van darren price is echt kut dus die hoef je niet denk.......

Old Post Jun-30-2001 17:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MetzZ_!!
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by New Wave
en een trainspotting remix en een liquid remix.........
die van darren price is echt kut dus die hoef je niet denk.......

Doe er maar 2. Die jij het beste vindt. Het liefst met zoveeeeeeeeeeel mogelijk melodie, want die is echt ge-wel-dig!

Old Post Jun-30-2001 17:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for MetzZ_!! Click here to Send MetzZ_!! a Private Message Add MetzZ_!! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave

quote:

Doe er maar 2. Die jij het beste vindt. Het liefst met zoveeeeeeeeeeel mogelijk melodie, want die is echt ge-wel-dig!

uhmm, nou het zijn geen re-mixes met veel melodie, die van Liquid is het origineel maar dan met een trommeltje der door.....Safrid duo achtig ofzo......ook de text van die gast iets gefilterd.....die van darren price is echt de classic club- remix, beetje ouwe Mark van Dale/Michel de Hey style van 3 jaar terug, niet super cool dus.

Ik heb die mix van marco v in zijn set gehoord, ik zei ook al tegen M5 dat die heel chill is met mooie melodie.maargoed, ik ga zoeken want ik wil hem ook :-)

Old Post Jun-30-2001 17:51  Netherlands
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Bellie

hey blikkie kan je nog herinneren dat die gasten van RMF helemaal GEKS tegen mij gingen doen omdat ik een link had gemaakt naar hun site......Ze konden me wel schieten toen ouwe.Dus verwijder deze link voordat er weer gezeik komt

GREETZ!!

dit is geen directe link, dit is de link naar de thread waar die instaat, en als je het dus wil downloaden moet je zoiezo al aangemeld zijn op de site omdat het de DOTD is, en als je niet aangemeld bent zie je de DOTD niet eens, kan dus weinig kwaad in mijn ogen

Old Post Jun-30-2001 17:52 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MetzZ_!!
Supreme tranceaddict

Born Slippy

Oh... Nou dan wacht ik wel ff tot de (voor het gemak) Marco V. remix er is... Ik lees het vanzelf wel... Maar jullie mogen hem ook meteen in mijn lockertje onderbrengen als een van jullie 'm heeft

Old Post Jun-30-2001 17:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for MetzZ_!! Click here to Send MetzZ_!! a Private Message Add MetzZ_!! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MetzZ_!!
Supreme tranceaddict

Drunk Request

Er schijnt een heftige remix van Mike Oldfield's- Tubular Bells te zijn. Het originele nummer wordt ook gebruikt bij de reclame van The Exorcist. Ik vroeg me af of iemand dit nummer al heeft(?) Ik weet niet van wie 'ie is, maar het nummer heet volgens mij gewoon 'Bells'.

Ik hoor het wel...

Ma$$eL,

MetzZ

Old Post Jul-01-2001 14:30  Netherlands
MetzZ_!!
Supreme tranceaddict

Drunk

Never Mind... Ik heb hem al gevonden... Exor- The Bells. En ik vind hem echt Super

En Hij wordt strax ge-upped.

Old Post Jul-01-2001 14:37  Netherlands
MetzZ_!!
Supreme tranceaddict

Hello!

Is er iemand die het nummer 'Previous Years - Mo'Hawk' voor mij zou willen uploaden? Want bij technodron krijg ik het niet voor elkaar

Old Post Jul-01-2001 16:55  Netherlands
arno
crack addict

ik ben hem nu voor je aan het uploaden ([email protected])

And then she said:...

"What did you just gave me? "
And he said:...
"....XTC............XTC......."
And then...
HE FUCKED HER ALL NIGHT !!!!

Old Post Jul-01-2001 17:02  Macedonia
Click Here to See the Profile for arno Click here to Send arno a Private Message Add arno to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000

Heeft iemand misschien de volledige versie van Andrew McLauchlan - Love Story (re-edit) ???
En dan bedoel ik niet de devilfish remix.... maar die versie dat je veel meer van die salsa hoort!
Zelf kan ik hem niet vinden namelijk! Ja alleen zo'n versie die uit een of andere live-set is geript...
dus als iemand hem compleet heeft dan zou ik dat graag even willen weten!!

dankjewel!!

Old Post Jul-01-2001 17:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave

quote:
Never Mind... Ik heb hem al gevonden... Exor- The Bells. En ik vind hem echt Super

En Hij wordt strax ge-upped.

wow deze plaat is echt lekker man, ik had hem aan staan en meteen bellen de buren op.......snap ik niet hoor.....het zal wel aan hun liggen......niet aan de bass want die is lekker hard

Old Post Jul-01-2001 19:17  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > MY PLAY LOCKER (ieder een eigen locker)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMR.C - I Love Techno 2003 DVD [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Funk - "Run" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:47.

Forum Rules: