Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Paintball
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

jäklar nu måste jag kirra fram stålar snabbt så vi kan lira

ere sjyst gear det du har då? ser grymt bra ut prismässigt så jag funtar på samma

batteries not included.

- dave

Old Post Oct-01-2003 23:23  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by Vizay
jäklar nu måste jag kirra fram stålar snabbt så vi kan lira

ere sjyst gear det du har då? ser grymt bra ut prismässigt så jag funtar på samma

ja det är fan grymma grejer

va ute o skjöt på burkar med fruktsoppa (medlemmen ) igår och det går fan att sikta skitbra med detta gevär.

Old Post Oct-02-2003 12:05 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

fan va nice blir nog fan nått liknande då

ska dock kolla va en luftdriven tank kostar också, såg du vad dom låg på?

batteries not included.

- dave

Old Post Oct-02-2003 13:49  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Var lirar ni paintball om ni har egna gevär o grejor? Är det samma ställe som ni lirar även med hyrda grejor? För jag antar att det inte bara är att glida ut på stan o peppra

Old Post Oct-02-2003 14:12 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

antingen rekar man ut en skog som är bra (inte för mycke promenadstårk osv) eller så hyr man bana

den banan jag känner till ligger utåt tensta å de e action paintball som håller i den...dom har ett skogsparti avspärrat å av å till bana med uppblåsa hinder

om man har egna grejer så kan man pröjsa en hundring så får man lira från 11-16 å då ingår fri fyllning av tanken om det är luft-tank...ere CO2 så kostar det väl en 50-lapp å fylla men de behövs MAX en fyllning på hela dan å knappt det

batteries not included.

- dave

Old Post Oct-02-2003 15:21  Sweden
mindshooter
Neverchanging avatar

Hellst ska man juh ha ett eget område vid nåns landställe typ...suger juh att köra mot massa man inte känner på nån bana

Jag ska leta mig omkring efter ställen att köra på...

va ute igår och sköt burkar som sagt...fuktsoppa tog lite kort

min bettan

och den stackars burken efter 1 skott

lagom knögglad

Old Post Oct-02-2003 15:29 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Skräpar inte färgbollarna ner väldigt mycket? Tänker på miljön... (Att det är dumt att köra i en godtyckligt skog.)

Old Post Oct-02-2003 15:48 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by reveal
Skräpar inte färgbollarna ner väldigt mycket? Tänker på miljön... (Att det är dumt att köra i en godtyckligt skog.)

Vet inte exakt vad dom innehåller men jag vet att det löser upp sig i vatten och så så det försvinner med regnet...tror att Dragonfly eller Jaybee kan svara mer utförligt på frågan...

Old Post Oct-02-2003 15:54 
reveal
always in the mix

quote:
Originally posted by mindshooter
Vet inte exakt vad dom innehåller men jag vet att det löser upp sig i vatten och så så det försvinner med regnet...

Precis som tex svavelsyra då Nä, då kan det inte vara miljöskadligt Dessutom är väl själva höljet mycket "segare" och "försvinner" inte alls lika fort som innehållet?

Old Post Oct-02-2003 15:58 
Vizay
immiNspired

bollarna består av fiskleverolja å karamellfärg så don't worry

batteries not included.

- dave

Old Post Oct-02-2003 16:38  Sweden
reveal
always in the mix

quote:
Originally posted by Vizay
bollarna består av fiskleverolja å karamellfärg så don't worry

Asså, ni går runt och skjuter död fisk på varandra!

Old Post Oct-02-2003 16:40 
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Jepp så är det reveal... har man slut på kulor går det även bra med Findus fiskpinnar

Jaybee... antar att du har koll på vilka Svenska & internationella siter som finns för paintball
Typ online shop å sånt... man kan kolla pickadoller å sånt med priser

Last edited by SteveTranz4ever on Oct-02-2003 at 21:23

Old Post Oct-02-2003 17:35  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Paintball
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMarc Rembrandt - If I Rock Da House [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAfterburn - Fratt Boy [2011]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:43.

Forum Rules: