|
Re: כנסווו
| quote: | Originally posted by divx-master2
המסיבה היא לגילאי 17 +
יענו יב.. בנים..
יא.. בנות
מארגני המסיבה זה הטי אל וי נוער..
|
אל תחיה בסרט...
אם אתה חזק בהפקה הזאת אז אתה יודע טוב מאוד שזה בולשיט מה שאמרת עכשיו...
מכניסים שם שנת 87 ואפילו 88... שזה יודניקים... אז תהיה רציני
טי אל וי נוער זה אומר ילדים שסיימו יסודי
בדיוק כמו שהיו בגילן!!!
עכשיו מה יש לך לארגן?
כי אני בליינד יהיה שם
ואיתי באים עוד מלא
___________________
.
|