Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Tranceicion Relaunched - 6:e sept. (NY)
Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
MojjMojj
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

Vi hade för kul för att märka det Fan vad sur jag blir! Skulle bankat skiten ur dem om jag sett dem..

Old Post Sep-07-2003 21:58  Sweden
Click Here to See the Profile for MojjMojj Click here to Send MojjMojj a Private Message Add MojjMojj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

usch o fy.. det är ert fel att jag har problem med att gå idag! Jag har träningsvärk det a inge bra att dansa när man icke har några musikler
Men kul vare, synd bara att dom va så låga och snodde backdropsen..

Old Post Sep-08-2003 06:59  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MojjMojj
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by Pjox
usch o fy.. det är ert fel att jag har problem med att gå idag! Jag har träningsvärk det a inge bra att dansa när man icke har några musikler
Men kul vare, synd bara att dom va så låga och snodde backdropsen..

Inte konstigt att du hade svårt att gå ju, du sprang ju omkring utan skor för tusan Stompa spottloskor

Old Post Sep-08-2003 15:30  Sweden
Click Here to See the Profile for MojjMojj Click here to Send MojjMojj a Private Message Add MojjMojj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ferren
tranceaddict

Registered: Feb 2003

För er som väntar på mer trance ifrån oss så får ni vänta till November

Nu ska jag softa en månad och ta hand om lite flickor

Old Post Sep-08-2003 17:44  Sweden
Click Here to See the Profile for Ferren Click here to Send Ferren a Private Message Visit Ferren's homepage! Add Ferren to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

kan ju dela med mig lite av framtiden på en gång

som det ser ut nu så kommer vi skippa den här stortens fester, det har varit kul å lärorikt men det är samtidigt väldigt svårt och tidskrävande att få det hela att gå runt...

dock kan ni vänta er fler arrangemang inom en snar framtid för vi vill ändå fortsätta att hjälpa upp trancescenen till nya nivåer så gott vi kan

batteries not included.

- dave

Old Post Sep-08-2003 18:00  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ferren
tranceaddict

Registered: Feb 2003

Som Vizay säger så är det faktiskt mycket mer arbete än vad man igentligen tror, plus att det är väldigt ostabilt för det är många tusenlappar man måste lägga ut på spel och kunna f¨å igen också!

Inte så mycket jag kan riktigt dela ut några angående framtida arrangemang, jag spekulerar väldigt mycket för nuvarandet men för er som undrar så säger jag bara "Tranceicion - Club Nights".

Mer information kommer väl när jag och min pojkvän Vizay här har laddat upp oss tillräckligt för nästa steg

Old Post Sep-08-2003 18:06  Sweden
Click Here to See the Profile for Ferren Click here to Send Ferren a Private Message Visit Ferren's homepage! Add Ferren to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

Ferren jag vill inte dela med mig av honom!
Men jag önskar er all lycka med era plander om club nights

Old Post Sep-08-2003 20:05  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Tranceicion Relaunched - 6:e sept. (NY)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack played by Markus Schulz on J00F'sGTG 11APR06 [2008] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDuderstadt - "Muhanjala" (Sean Tyas remix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:53.

Forum Rules: