Registered: Aug 2003
Vi hade för kul för att märka det Fan vad sur jag blir! Skulle bankat skiten ur dem om jag sett dem..
Sep-07-2003 21:58
Pjox
Lost tranceaddict
Registered: Jun 2003
usch o fy.. det är ert fel att jag har problem med att gå idag! Jag har träningsvärk det a inge bra att dansa när man icke har några musikler
Men kul vare, synd bara att dom va så låga och snodde backdropsen..
Sep-08-2003 06:59
MojjMojj
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by Pjox
usch o fy.. det är ert fel att jag har problem med att gå idag! Jag har träningsvärk det a inge bra att dansa när man icke har några musikler
Men kul vare, synd bara att dom va så låga och snodde backdropsen..
Inte konstigt att du hade svårt att gå ju, du sprang ju omkring utan skor för tusan Stompa spottloskor
Sep-08-2003 15:30
Ferren
tranceaddict
Registered: Feb 2003
För er som väntar på mer trance ifrån oss så får ni vänta till November
Nu ska jag softa en månad och ta hand om lite flickor
Sep-08-2003 17:44
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
kan ju dela med mig lite av framtiden på en gång
som det ser ut nu så kommer vi skippa den här stortens fester, det har varit kul å lärorikt men det är samtidigt väldigt svårt och tidskrävande att få det hela att gå runt...
dock kan ni vänta er fler arrangemang inom en snar framtid för vi vill ändå fortsätta att hjälpa upp trancescenen till nya nivåer så gott vi kan
batteries not included.
- dave
Sep-08-2003 18:00
Ferren
tranceaddict
Registered: Feb 2003
Som Vizay säger så är det faktiskt mycket mer arbete än vad man igentligen tror, plus att det är väldigt ostabilt för det är många tusenlappar man måste lägga ut på spel och kunna f¨å igen också!
Inte så mycket jag kan riktigt dela ut några angående framtida arrangemang, jag spekulerar väldigt mycket för nuvarandet men för er som undrar så säger jag bara "Tranceicion - Club Nights".
Mer information kommer väl när jag och min pojkvän Vizay här har laddat upp oss tillräckligt för nästa steg
Sep-08-2003 18:06
Pjox
Lost tranceaddict
Registered: Jun 2003
Ferren jag vill inte dela med mig av honom!
Men jag önskar er all lycka med era plander om club nights