|
נשמע שהיה טיול סוף...
אהה, אני חייב לעשות משהו דומה עם חברים שלי שנה הבאה, או בסוף י"ב
הדבר היחיד שלא הבנתי זה איך שכרתם אופנועים אם בחיים שלכם לא נגעתם בזה?
לא צריכים איזה רישיון בינלאומי או אנערף?
או שמגיל 18 זה חופשי?
___________________

"The world is not beautiful. And that, in a way, lends it a sort of beauty."
--=My Music=--
|