|
|
|
|
 |
DJ D-Man
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by Chicane
Oke het is nog in een vroeg stadium, maar we hebben nu dus keihard die host nodig. Voor de mensen die hun mix al vroeg klaar hebben kunnen die dan al uploaden en de jury al eens naar luisteren. Dus als iemand zich geroepen voelt laat het me dan effe weten, vraag effe rond bij mensen of ze eenmalig voor een keer host willen zijn, zoveel bandwidth wordt er ook niet gebruikt en er zit geen illegale shit tussen 
Verder, beste juryleden, zouden jullie het graag eens willen worden op welke punten jullie gaan oordelen, ik zie arj1o1 wel dingen roepen maar niemand reageert er echt op, dus kom op beetje actie het is zo oktober voor je het weet.
Even een greep uit de punten:
- Overgangen
- Opbouw
- 'Verhaallijn' > dus hoe platen op elkaar aansluiten
- Effecten
- etc.
Barst maar los in deze thread sla elkaar de harses in, maar dit moet wel een serieuze competitie worden mmmkay! |
Volgens mij waren we het hierover op pagina 4 van deze thread al eens, maar het is wel makkelijk om alles even op een rijtje te hebben.
- Overgangen
- Opbouw
- 'Verhaallijn' > dus hoe platen op elkaar aansluiten, en of ze bij elkaar passen.
- Effecten
- Originaliteit
Is iedereen het hier mee eens? En gaan we dan op basis van cijfers (op schaal van 1 tot 10) een soort ranglijst samenstellen? Lijkt mij wel een aardig plan eigenlijk, dan blijft het overzichtelijk voor de juryleden.
|
|
Sep-08-2003 18:04
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 19:33.
Forum Rules: