Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Europees voetbal
Pages (23): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Blik
The Almighty Blik



Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland

de 5de wedstrijd is tegen ac milan thuis, de 6de wedstrijd is brugge uit

als ac milan gewoon gewonnen had, waren brugge en celta bijna kansloos geweest, nu heeft ajax wel een grotere kans om 1ste te worden maar ook een grotere kans om 3de of 4de te worden.


___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!

Old Post Oct-23-2003 16:29 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik



Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland

en een psv zonder van Bommel en Kezman word natuurlijk een makkie


___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!

Old Post Oct-23-2003 16:30 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted



Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands

Ik denk dat het weinig uitmaakt. De vervangers van deze 2 willen zich helemaal in de de picture spelen tegen Ajax. Ook is vorig jaar in meerdere wedstrijden gebleken dat PSV echt niet afhankelijk is van deze 2 spelers.

Daarnaast staan zulke wedstrijden altijd opzich en voor PSV maakt het zeker niet uit in welke vorm dat we verkeren, want dit is voor ons de belangrijkste wedtrijd van het jaar!

Ik ben ervan overtuigd dat het een overwinning wordt omdat PSV op de weg terug is na enkele mindere wedstrijden. Lucius speelde erg goed dinsdag en blijkt een waardige vervanger van V Bommel. Ook Robben heeft zijn vorm weer te pakken en de Hofland, Bouma en Ooijer zijn een ijzersterke verdediging, alleen Lee baart me zorgen op de linksback positie, maar daar heeft Ajax toch niks fatsoenlijks rondlopen.

Ook niet onbelangrijk is dat het zondag een heksenketel zal worden in Eindhoven. Maar dat zien jullie misschien wel op studio sport!


___________________

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Oct-23-2003 17:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Valhalla
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2001
Location: Irish Pub

Trabelski is geblesseerd, dus Lee zal een makkelijk dag krijge


___________________
Hardstyle :

Old Post Oct-24-2003 10:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Valhalla Click here to Send Valhalla a Private Message Add Valhalla to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

quote:
Originally posted by Jappio
Misschien om de simpele reden dat je het tempo dat Ajax op dat moment speelde geen hele helft volhoudt?


Het gaat er niet om dat ze dat tempo niet konden volhouden, dat is logisch dat dat niet lukt.
Maar de laatste 20 minuten waren veel te riskant en die gasten van celta kregen TE veel kansen.
Daar doelde ik op dat het te slap werd.
Gewoon balletje naar voren schoppen en weer wachten tot ze dicht bij het doel kwamen.
Veel te riskant...ik hield me hart vast, straks kreeg je weer zo'n Milan situatie waardoor ze het weer verneukte.

En over dat gezang bij VDV......pleur op man, woensdag werden er weer vollop pro-VDV liederen gezongen dus geen ouwe koeie uit de sloot halen.....het was maar 1malig.
En het heeft effect gehad want die gast begon weer te knallen tegen volendam.
Als koeman het zelf aangeeft dat van der vaart het spel van Ajax moeilijker maakt dan geeft dat toch aan in welke situatie VDV nu zit. Hij moet weer effe spirit krijgen.


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Oct-24-2003 11:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.



Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland

quote:
Originally posted by New Wave
Het gaat er niet om dat ze dat tempo niet konden volhouden, dat is logisch dat dat niet lukt.
Maar de laatste 20 minuten waren veel te riskant en die gasten van celta kregen TE veel kansen.
Daar doelde ik op dat het te slap werd.
Gewoon balletje naar voren schoppen en weer wachten tot ze dicht bij het doel kwamen.
Veel te riskant...ik hield me hart vast, straks kreeg je weer zo'n Milan situatie waardoor ze het weer verneukte.


Misschien is dat ook wel een kwaliteit om dat af te dwingen.

Ik vind trouwens dat als ze het iets slimmer hadden uitgespeeld ze allang de wedstrijd op slot hadden kunnen zetten, maar die sneijder was zo slecht deze wedstrijd; Vind het niet gek dat Koeman m ernaast heeft gezet.

Old Post Oct-24-2003 16:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!



Hand in hand, kameraden!
Heb er zin in!


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Oct-31-2003 11:51 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arjoderoon
Daniëlle Addict



Registered: May 2001
Location: The Netherlands

volgens mij kunnen ze dat "hand in hand" beter wegkieperen en iets verzinnen in de trend van "hou je hart maar vast" ofzo...

feijenoord is nou niet echt geweldig bezig..


___________________
Fav Artists:
Ashley Caselle
Brian S
Deep Dish
Delerium
DJ Tiesto

Old Post Nov-01-2003 22:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for arjoderoon Click here to Send arjoderoon a Private Message Add arjoderoon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted



Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands

quote:
Originally posted by SnuggLe


Hand in hand, kameraden!
Heb er zin in!


wort dat je eerste topper snuggle?

Ajax moet deze week uit tegen Celta. Vorige keer had ik al gedacht dat ajax niet zou winnen. Ze wonnen echter toch, maar niet vragen hoe!
Celta zal morgen moeten vechten voor hun laatste kans en Ajax zal het wederom erg moeilijk krijgen. Eeen voorspelling durf ik maar amper te doen omdat je het met ajax nooit weet in de CL. Ik verwacht een gelijkspel. Zelfs als Ajax verliest is er nog niks aan de hand, ze behouden sowieso de 2e plaats en misschien zelfs de 1e.

PSV moet de 3 punten pakken, maar EAK ook. AEK heeft mij de vorige keer niet kunnen imponeren en omdat PSV nu ook nog een het thuisvoordeel heeft moeten ze weer 3 punten kunnen pakken. Dan is de 3e plaats al zo goed als zeker en kunnen we zelf omhoog kijken.
Dat laatste geld zeker als Deportivo in Monaco weet te winnen (wat ik ook verwacht) want dan delen PSV en ASM de 2e plaats.
Mocht mijn verwachting uitkomen, dan ga ik toch eens kijken wat een reisje naar Monaco gaat kosten

Positief voor het Nederlandse voetbal is wel dat alle Griekse ploegen onderaan staan in de poule. Mochten PSV en Ajax zelfs naar de 2e ronde gaan, dan gaan we Griekenland misschien wel weer voorbij op de UEFA lijst zodat we weer meer ploegen mogen afvaardigen voor de CL / eurpoees voetbal.


___________________

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Nov-03-2003 10:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.



Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland

quote:
Originally posted by raoel
Positief voor het Nederlandse voetbal is wel dat alle Griekse ploegen onderaan staan in de poule. Mochten PSV en Ajax zelfs naar de 2e ronde gaan, dan gaan we Griekenland misschien wel weer voorbij op de UEFA lijst zodat we weer meer ploegen mogen afvaardigen voor de CL / eurpoees voetbal.


ze staan een redelijk eind achter hoor:
quote:

# country 99/00 00/01 01/02 02/03 03/04 rank04 nt04
1 Spain 18.571 16.611 14.857 15.500 4.687 70.226 8/ 8
2 England 14.500 14.166 11.571 10.666 3.750 54.653 6/ 8
3 Italy 12.000 9.812 12.571 15.928 4.250 54.561 7/ 8
4 Germany 11.071 11.062 13.500 9.142 3.000 47.775 4/ 7
5 France 10.285 9.500 7.125 7.916 4.357 39.183 7/ 7
6 Portugal 5.833 6.125 9.375 10.750 3.500 35.583 3/ 4
7 Greece 5.416 6.750 11.250 7.166 2.500 33.082 6/ 6
8 Netherlands 6.250 6.083 10.166 6.166 2.916 31.581 4/ 6
9 Czech Republic 8.000 6.000 5.500 6.200 4.625 30.325 3/ 4
10 Scotland 5.125 5.625 6.625 7.375 4.375 29.125 3/ 4


En bovendien heeft griekenland ook alle teams nog in de uefacup. En buiten dat moet je wel echt goed presteren wil je veel punten halen

Maar tis natuurlijk nooit verkeerd om europees gezien je gezicht weer eens te laten zien als nederlandse club

Old Post Nov-03-2003 10:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by raoel
wort dat je eerste topper snuggle?


Nee, mijn 2e, Graafschap - Veendam was de eerste


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Nov-03-2003 11:16 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

quote:
Originally posted by SnuggLe


Hand in hand, kameraden!
Heb er zin in!


Je hebt een kaartje voor het kleuter vak Bram, ik dacht dat je wat fanatieker was


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Nov-03-2003 15:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Europees voetbal
Post New Thread    Post A Reply

Pages (23): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMelodic prog trancer needs ID [2004] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackChiara - Nowhere To Run (Moonman Club Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:19.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!