de 5de wedstrijd is tegen ac milan thuis, de 6de wedstrijd is brugge uit
als ac milan gewoon gewonnen had, waren brugge en celta bijna kansloos geweest, nu heeft ajax wel een grotere kans om 1ste te worden maar ook een grotere kans om 3de of 4de te worden.
Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands
Ik denk dat het weinig uitmaakt. De vervangers van deze 2 willen zich helemaal in de de picture spelen tegen Ajax. Ook is vorig jaar in meerdere wedstrijden gebleken dat PSV echt niet afhankelijk is van deze 2 spelers.
Daarnaast staan zulke wedstrijden altijd opzich en voor PSV maakt het zeker niet uit in welke vorm dat we verkeren, want dit is voor ons de belangrijkste wedtrijd van het jaar!
Ik ben ervan overtuigd dat het een overwinning wordt omdat PSV op de weg terug is na enkele mindere wedstrijden. Lucius speelde erg goed dinsdag en blijkt een waardige vervanger van V Bommel. Ook Robben heeft zijn vorm weer te pakken en de Hofland, Bouma en Ooijer zijn een ijzersterke verdediging, alleen Lee baart me zorgen op de linksback positie, maar daar heeft Ajax toch niks fatsoenlijks rondlopen.
Ook niet onbelangrijk is dat het zondag een heksenketel zal worden in Eindhoven. Maar dat zien jullie misschien wel op studio sport!
Trabelski is geblesseerd, dus Lee zal een makkelijk dag krijge
___________________
Hardstyle :
Oct-24-2003 10:59
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by Jappio
Misschien om de simpele reden dat je het tempo dat Ajax op dat moment speelde geen hele helft volhoudt?
Het gaat er niet om dat ze dat tempo niet konden volhouden, dat is logisch dat dat niet lukt.
Maar de laatste 20 minuten waren veel te riskant en die gasten van celta kregen TE veel kansen.
Daar doelde ik op dat het te slap werd.
Gewoon balletje naar voren schoppen en weer wachten tot ze dicht bij het doel kwamen.
Veel te riskant...ik hield me hart vast, straks kreeg je weer zo'n Milan situatie waardoor ze het weer verneukte.
En over dat gezang bij VDV......pleur op man, woensdag werden er weer vollop pro-VDV liederen gezongen dus geen ouwe koeie uit de sloot halen.....het was maar 1malig.
En het heeft effect gehad want die gast begon weer te knallen tegen volendam.
Als koeman het zelf aangeeft dat van der vaart het spel van Ajax moeilijker maakt dan geeft dat toch aan in welke situatie VDV nu zit. Hij moet weer effe spirit krijgen.
___________________
Allemaal gelul!!
Oct-24-2003 11:56
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by New Wave
Het gaat er niet om dat ze dat tempo niet konden volhouden, dat is logisch dat dat niet lukt.
Maar de laatste 20 minuten waren veel te riskant en die gasten van celta kregen TE veel kansen.
Daar doelde ik op dat het te slap werd.
Gewoon balletje naar voren schoppen en weer wachten tot ze dicht bij het doel kwamen.
Veel te riskant...ik hield me hart vast, straks kreeg je weer zo'n Milan situatie waardoor ze het weer verneukte.
Misschien is dat ook wel een kwaliteit om dat af te dwingen.
Ik vind trouwens dat als ze het iets slimmer hadden uitgespeeld ze allang de wedstrijd op slot hadden kunnen zetten, maar die sneijder was zo slecht deze wedstrijd; Vind het niet gek dat Koeman m ernaast heeft gezet.
Oct-24-2003 16:29
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Hand in hand, kameraden!
Heb er zin in!
___________________
"Life is all about choices & respect"
Oct-31-2003 11:51
arjoderoon
Daniëlle Addict
Registered: May 2001
Location: The Netherlands
volgens mij kunnen ze dat "hand in hand" beter wegkieperen en iets verzinnen in de trend van "hou je hart maar vast" ofzo...
feijenoord is nou niet echt geweldig bezig..
___________________
Fav Artists:
Ashley Caselle
Brian S
Deep Dish
Delerium
DJ Tiesto
Nov-01-2003 22:58
raoel
just addicted
Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands
quote:
Originally posted by SnuggLe
Hand in hand, kameraden!
Heb er zin in!
wort dat je eerste topper snuggle?
Ajax moet deze week uit tegen Celta. Vorige keer had ik al gedacht dat ajax niet zou winnen. Ze wonnen echter toch, maar niet vragen hoe!
Celta zal morgen moeten vechten voor hun laatste kans en Ajax zal het wederom erg moeilijk krijgen. Eeen voorspelling durf ik maar amper te doen omdat je het met ajax nooit weet in de CL. Ik verwacht een gelijkspel. Zelfs als Ajax verliest is er nog niks aan de hand, ze behouden sowieso de 2e plaats en misschien zelfs de 1e.
PSV moet de 3 punten pakken, maar EAK ook. AEK heeft mij de vorige keer niet kunnen imponeren en omdat PSV nu ook nog een het thuisvoordeel heeft moeten ze weer 3 punten kunnen pakken. Dan is de 3e plaats al zo goed als zeker en kunnen we zelf omhoog kijken.
Dat laatste geld zeker als Deportivo in Monaco weet te winnen (wat ik ook verwacht) want dan delen PSV en ASM de 2e plaats.
Mocht mijn verwachting uitkomen, dan ga ik toch eens kijken wat een reisje naar Monaco gaat kosten
Positief voor het Nederlandse voetbal is wel dat alle Griekse ploegen onderaan staan in de poule. Mochten PSV en Ajax zelfs naar de 2e ronde gaan, dan gaan we Griekenland misschien wel weer voorbij op de UEFA lijst zodat we weer meer ploegen mogen afvaardigen voor de CL / eurpoees voetbal.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by raoel
Positief voor het Nederlandse voetbal is wel dat alle Griekse ploegen onderaan staan in de poule. Mochten PSV en Ajax zelfs naar de 2e ronde gaan, dan gaan we Griekenland misschien wel weer voorbij op de UEFA lijst zodat we weer meer ploegen mogen afvaardigen voor de CL / eurpoees voetbal.