Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Siesta-Ban Thread (was: Ikke op Tiesto DVD: capturen?)
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Donna
Hehe,sja en tuurlijk mag mijn "relgehalte" aan deze thread niet ontbreken,want ik zie zowaar een reden te posten omdat t weer eens ergens over gaat behalve mp3 en auto's

Ik miste je al Anja. Lang niet gesproken

quote:
Originally posted by Blik
daaaagg

Basicbeats loopt natuurlijk geweldig...

Kappen. Anders gaan we even persoonlijk worden en dit soort lage dingen roepen. Doe anders even niet...

quote:
Originally posted by DjRV
wie zich aangesproken voelt moet dat vooral lekker doen. En begin nou niet over durven want dat gaat helemaal nergens over.

2 snuggle: ik post hier weinig omdat er nou niet echt veel te posten is huh?Mja,ik zou elke dag me nieuwe mp3 top 20 kunnen gaan posten nouh wh00pie yah00.
En vind je opmerking over dat ik als ik post kritiek geef helemaal de grootste BS,maar goed ik zeg iets over wat mij opvalt en tegenstaat en dat heeft deze keer betrekking op jou en op dat moment moet je natuurlijk de vinger weer terug gaan wijzen naar mij,zal vast het goede attituudje zijn her en der,maar ik pas daarvoor.

Haha, dat van die mp3 top 20 heb je gelijk in. Boeit me ook weinig Gaat idd om kwaliteit niet om de kwaliteit, sorry. En dat laatste met kritiek had ik niet moeten zeggen, excuses!

Verder over deze thread:
Zucht Er gebeurt inderdaad weer wat. Het gaat nu niet meer om de ban van Siesta, maar om Blik vs ??
Vecht het allemaal maar uit, ik kies geen kant. Kan het namelijk wel vinden in dingen van beide kanten.
Blik doe eens rustig jongen...........

En niet iedereen hoeft het inhoudelijk met het modbeleid eens te zijn, daar ben je mod voor. Je kan niet iedereen te vriend houden, sorry. Maar ik probeer alles verder wel zo transparant mogelijk te doen en openheid van zaken te geven. Niemand kan me nageven dat ik niet achter mijn keuzes sta en niet zeg wat en waarom.
Als iemand suggesties heeft voor het beter worden van dit forum, qua modden en qua wat dan ook, zeg het me. Ik sta open voor suggesties. De regels zouden ook wel een keer kunnen worden aangepast.

Greetz,
SnuggLe

Old Post Sep-23-2003 07:51 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

quote:
Originally posted by Ding Chavez
En als je te ver doorschiet ga je ervan uit dat je altijd gelijk hebt...

De kunst is "selfdiscussion" my son

Wanneer mensen niet keihard met zichzelf in debat gaan zullen ze never echt goed onderbouwde stellingen kunnen neerzetten.
Sja je moet niet met meningen gaan smijten als je er NIET vanuit gaat dat je gelijk hebt,btje zelfvertrouwen lijkt me wel op zn plaats uh?

Ik ga me idd niet snel onzeker voelen als 1 of ander piepeltje zn "blik" op mijn mening werpt en zich daar niet in kan vinden.
Is dan gewoon een tekortkoming van de persoon,en alstie niet toe is aan bepaalde dingen moet ie gewoon zorgen dat ie ze nog ff uit de weg gaat enzo,iets the hard way leren is voor sommigen onder ons nog altijd the best way

[edit]Hi Bram Ben iig blij dat je niet denkt dat ik boos op je ben omdat ik wat loop te blazen *grinnik*
Moet je eerlijk zeggen dat deze post van je er al een stuk beter uitziet dan menige die ik voorbij heb zien komen the past few days....
Je weet wie en wat en hoe Gerrit is,hij luved t gewoon grenzen te overschrijden,aan jou de eer t te negeren zodat ie er niks meer aan vind en er mee kapt b4 je ook maar met je ogen geknippert hebt

Ennuh Gerrit,change jij je title ook ff?
Maak r maar "LawaaiPapagaai" van dan mag je der vast weer op

Old Post Sep-23-2003 08:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe

Verder over deze thread:
Zucht Er gebeurt inderdaad weer wat. Het gaat nu niet meer om de ban van Siesta, maar om Blik vs ??

RV en Donna hebben het onderwerp zoals vanouds weer ontzettend snel om kunnen zetten naar iets wat er totaal niets mee te maken had inderdaad

Old Post Sep-23-2003 09:24 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by Donna
[edit]Hi Bram Ben iig blij dat je niet denkt dat ik boos op je ben omdat ik wat loop te blazen *grinnik*
Moet je eerlijk zeggen dat deze post van je er al een stuk beter uitziet dan menige die ik voorbij heb zien komen the past few days....
Je weet wie en wat en hoe Gerrit is,hij luved t gewoon grenzen te overschrijden,aan jou de eer t te negeren zodat ie er niks meer aan vind en er mee kapt b4 je ook maar met je ogen geknippert hebt

Kusje
Nee, ik denk alleen maar dat je boos bent als ik geblowed heb en op feesten ben, you know
Leven in de brouwerij is goed. Laten leven ook.

Maar actie is oke, zolang het niet teveel op 1 persoon doorgaat.
Maar daar heb je de titel flamequeen voor.
If its not personal, its oke with me.

Old Post Sep-23-2003 09:51 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Blik
RV en Donna hebben het onderwerp zoals vanouds weer ontzettend snel om kunnen zetten naar iets wat er totaal niets mee te maken had inderdaad

JEZUS MAN!
hou es op!! wees blij dat er eindelijk weer es wat leven in de brouwerij komt hier!

Old Post Sep-23-2003 09:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

leuk, dal dat leesvoer Vanavond reply

Old Post Sep-23-2003 09:55 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by Optimus
leuk, dal dat leesvoer Vanavond reply

Slet, vanavond ben je bij mij hoer...
Je zou gisteren al komen!
Nu niet WEER afzeggen of ik breek je CF kaart door midden

Old Post Sep-23-2003 10:00 
Jesse
Gaming TrancEaddict

Registered: May 2001

quote:
Slet, vanavond ben je bij mij hoer...
Je zou gisteren al komen!
Nu niet WEER afzeggen of ik breek je CF kaart door midden

*zucht* hou het ff on-topic! Die mods van tegenwoordig..

Old Post Sep-23-2003 13:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jesse Click here to Send Jesse a Private Message Add Jesse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

quote:
Originally posted by total woot
JEZUS MAN!
hou es op!! wees blij dat er eindelijk weer es wat leven in de brouwerij komt hier!

Nou, ik wil niet zeggen dat de replys van Donna en Ruben nou echt het effect hebben dat er 'leven in de brouwerij' komt over het hele forum.
Ze geven even reactie op bepaalde momenten van onrust, ze zijn dan namelijk altijd in topvorm
Als mensen niet meer reageren op de post van Rub en Don dan is de pret al snel weer weg en zal de brouwerij weer snel stil liggen

Old Post Sep-23-2003 21:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

quote:
Kusje
Nee, ik denk alleen maar dat je boos bent als ik geblowed heb en op

Mwhehe de laatste keer dat ik jouw stoned heb gezien kon jij alleen maar enorm blij en positief denken De tering wat zweef jij dan zeg ken em niet voorstellen dat jij denkt dat iemand boos is

Stonymalony

Old Post Sep-23-2003 21:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by New Wave
Mwhehe de laatste keer dat ik jouw stoned heb gezien kon jij alleen maar enorm blij en positief denken De tering wat zweef jij dan zeg ken em niet voorstellen dat jij denkt dat iemand boos is

Stonymalony

Eh...and when was that? Tijdje geleden al. oh nee, fuck! Met Awakenings! Ja oke, maar dat was tijdens een topset van Pascal Feos. Dat is anders

quote:
Originally posted by Jesse
*zucht* hou het ff on-topic! Die mods van tegenwoordig..

Wheheheh, sorry
Nu ik dat teruglees, lijkt het net alsof Optimus mijn bitch..ehhhhh..vriend ofzo is "Je bent bij mij". LOL.

Old Post Sep-24-2003 07:31 
Fkwebeman
Sletlana

Registered: Feb 2002

hopla en we hebben weer een ander onderwerp

Old Post Sep-24-2003 08:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Siesta-Ban Thread (was: Ikke op Tiesto DVD: capturen?)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksasha 1998....la locomotive track 1... [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTRiBeCa - Horizons [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:36.

Forum Rules: