|
| quote: | Originally posted by Donna
Hehe,sja en tuurlijk mag mijn "relgehalte" aan deze thread niet ontbreken,want ik zie zowaar een reden te posten omdat t weer eens ergens over gaat behalve mp3 en auto's
|
Ik miste je al Anja. Lang niet gesproken 
| quote: | Originally posted by Blik
daaaagg
Basicbeats loopt natuurlijk geweldig...
|
Kappen. Anders gaan we even persoonlijk worden en dit soort lage dingen roepen. Doe anders even niet...
| quote: | Originally posted by DjRV
wie zich aangesproken voelt moet dat vooral lekker doen. En begin nou niet over durven want dat gaat helemaal nergens over.
2 snuggle: ik post hier weinig omdat er nou niet echt veel te posten is huh?Mja,ik zou elke dag me nieuwe mp3 top 20 kunnen gaan posten nouh wh00pie yah00.
En vind je opmerking over dat ik als ik post kritiek geef helemaal de grootste BS,maar goed ik zeg iets over wat mij opvalt en tegenstaat en dat heeft deze keer betrekking op jou en op dat moment moet je natuurlijk de vinger weer terug gaan wijzen naar mij,zal vast het goede attituudje zijn her en der,maar ik pas daarvoor. |
Haha, dat van die mp3 top 20 heb je gelijk in. Boeit me ook weinig Gaat idd om kwaliteit niet om de kwaliteit, sorry. En dat laatste met kritiek had ik niet moeten zeggen, excuses!
Verder over deze thread:
Zucht Er gebeurt inderdaad weer wat. Het gaat nu niet meer om de ban van Siesta, maar om Blik vs ??
Vecht het allemaal maar uit, ik kies geen kant. Kan het namelijk wel vinden in dingen van beide kanten.
Blik doe eens rustig jongen...........
En niet iedereen hoeft het inhoudelijk met het modbeleid eens te zijn, daar ben je mod voor. Je kan niet iedereen te vriend houden, sorry. Maar ik probeer alles verder wel zo transparant mogelijk te doen en openheid van zaken te geven. Niemand kan me nageven dat ik niet achter mijn keuzes sta en niet zeg wat en waarom.
Als iemand suggesties heeft voor het beter worden van dit forum, qua modden en qua wat dan ook, zeg het me. Ik sta open voor suggesties. De regels zouden ook wel een keer kunnen worden aangepast.
Greetz,
SnuggLe