Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > VERSUZ WELCOMES TIëSTO FRI. 05-12-2003
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Trancemaster2k
Massaliaddict



Registered: Oct 2002
Location: Metz, France

quote:
Originally posted by pooley
Un bon conseil? Soyez a temps.
La plus parts des BE-TA vont essayez d'ëtre la vers 22.00-22.30 (on sait jamais mais grace a la popularite qui sesse de monter, ca va éclatter.)
Un voyage aller-retour pour voir "The Sign", c'est pas cool quoi


merci pour le conseil mon ptit pooley
Bon on va partir tres tôt quand meme...

Old Post Nov-28-2003 07:31  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...



Registered: Jan 2003
Location: Black Mesa

Si le systeme de cette carte marche comme les autres clubs Belges, c'est uniquement un moyen de ficher la clientèle de la boite,

Avez vous donné votre carte d'identité avant d'avoir cette carte du Versuz??

Bien sur je prend exemple sur La Bush, Lagoa, ou Montini pour ne citer qu'eux, (bien que pour le Montini, c'était carrément inutile )

ils utilisaient ce moyen de carte pour rentrer les données de votre carte d'identité et pouvoir ainsi vous retrouvez en cas de mauvais délire dans la boite ou autre.

La 1ere fois que je suis arrivé avec un ami à Lagoa, et que les vigiles te demandent ta Carte d'identité et qu'ils te mettent sur le côté pendant 1/2 heure sans savoir pourquoi

Mais finalement ils te donnent une belle petite carte de membre, et tes tous content


___________________
Our futur remains possible!

Old Post Nov-28-2003 09:51  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_sick
iBiZa aDDiCTeD fOr LiFe!



Registered: Jun 2001
Location: Braine, Belgium

Au cherry moon ca permet de dépasser les gens qui sont dans la file (car tu es obligé de passer ta carte dans un lecteur pour pouvoir rentrer, le sorteur voit ta photo sur un petit écran ainsi que les infos genre " il peut plus rentrer il s'est fait capter a vendre ")

Au fait Transa Yves Deruyter va redevenir résident au cherry moon mais bon son style ne colle plus vraiment avec la boite je sais pas si ça va bien se passer


___________________
Ibiza 2011: 04 sept - 13 sept
Celebrating my 11th time on the white island and my 30 years ;-)

Old Post Nov-28-2003 11:19  Belgium
Click Here to See the Profile for mr_sick Click here to Send mr_sick a Private Message Add mr_sick to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dreamerboy
tranceaddict



Registered: Jun 2002
Location: Waterloo

quote:
Originally posted by mr_sick
Au fait Transa Yves Deruyter va redevenir résident au cherry moon mais bon son style ne colle plus vraiment avec la boite je sais pas si ça va bien se passer



Qu'entends je?
Changement de style?
Qu'en est il?
Transa => trance?
C'est moins du boom boom? ou rien avoir?
Merciii
Dreamer

Old Post Nov-28-2003 11:26  Belgium
Click Here to See the Profile for Dreamerboy Click here to Send Dreamerboy a Private Message Add Dreamerboy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...



Registered: Jan 2003
Location: Black Mesa

quote:
Originally posted by mr_sick
Au cherry moon ca permet de dépasser les gens qui sont dans la file (car tu es obligé de passer ta carte dans un lecteur pour pouvoir rentrer, le sorteur voit ta photo sur un petit écran ainsi que les infos genre " il peut plus rentrer il s'est fait capter a vendre ")

Au fait Transa Yves Deruyter va redevenir résident au cherry moon mais bon son style ne colle plus vraiment avec la boite je sais pas si ça va bien se passer


Ca c'est une bonne nouvelle, je pense qu'au niveau du style il va s'adapter sans probleme de toute façon c'est quand même un des piliers du Cherry Moon.

Mais cela voudrait il dire que les problemes avec Ghost se sont arrangés


___________________
Our futur remains possible!

Old Post Nov-28-2003 11:27  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...



Registered: Apr 2003
Location: near Brussels

quote:
Originally posted by mr_sick
Au cherry moon ca permet de dépasser les gens qui sont dans la file (car tu es obligé de passer ta carte dans un lecteur pour pouvoir rentrer, le sorteur voit ta photo sur un petit écran ainsi que les infos genre " il peut plus rentrer il s'est fait capter a vendre ")

Au fait Transa Yves Deruyter va redevenir résident au cherry moon mais bon son style ne colle plus vraiment avec la boite je sais pas si ça va bien se passer


code:
New partyconcept by Yves Deruyter & Cherry Moon. 18-11-2003 Starting Friday the 26th of December, Yves will be organising a new monthly night in Cherrymoon (Lokeren, Belgium). It will be called Progrez and will feature resident-dj Youri, Yves Deruyter, Fire & Airwave. So you can expect high quality trance & progressive!! More news on this soon!


ps stany ta geuele


___________________

Old Post Nov-28-2003 14:54  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Nov-28-2003 15:02  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_sick
iBiZa aDDiCTeD fOr LiFe!



Registered: Jun 2001
Location: Braine, Belgium

quote:
Originally posted by Transa.E.P
Ca c'est une bonne nouvelle, je pense qu'au niveau du style il va s'adapter sans probleme de toute façon c'est quand même un des piliers du Cherry Moon.

Mais cela voudrait il dire que les problemes avec Ghost se sont arrangés


Ou que ca se passe de nouveau mal...... je peux encore rien dire pour le moment c'est secret défense


___________________
Ibiza 2011: 04 sept - 13 sept
Celebrating my 11th time on the white island and my 30 years ;-)

Old Post Nov-28-2003 17:02  Belgium
Click Here to See the Profile for mr_sick Click here to Send mr_sick a Private Message Add mr_sick to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...

http://stan.pands.free.fr/fandetran...s&extra=reviews

la review de _greggy_ & Lytchix sur cette mm soirée mais l'année dernière devrait motiver...Moi en tt k, ultra motivé !!!


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Nov-29-2003 09:12  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict



Registered: Oct 2002
Location: Metz, France

quote:
Originally posted by stanymi
la review de _greggy_ & Lytchix sur cette mm soirée mais l'année dernière devrait motiver...Moi en tt k, ultra motivé !!!


ich auch
ca sera plus qu'un avant gout de l'Innercity

Old Post Dec-01-2003 08:25  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict



Registered: Oct 2002
Location: Metz, France

J-2

bon y est presque

Old Post Dec-03-2003 10:45  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
trancegirl79
Trance and Finland addict



Registered: Aug 2002
Location: Luxembourg, Luxembourg

quote:
Originally posted by Trancemaster2k
J-2

bon y est presque


yes!!! en attendant je vais me consacrer corps et âme a mon boulot pour que le temps passe plus vite! (qu'est ce qui faut pas faire hein? )


___________________

Old Post Dec-03-2003 10:52  Luxembourg
Click Here to See the Profile for trancegirl79 Click here to Send trancegirl79 a Private Message Add trancegirl79 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > VERSUZ WELCOMES TIëSTO FRI. 05-12-2003
Post New Thread    Post A Reply

Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease help me ID this [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWJ Henze - "Auroraborealis" (Original Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:12.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!