|
Re: Re: Re: Re: :D Zijn jullie nou TrancEaddicts of niet!! :D
| quote: | Originally posted by Rudy
Dit is trouwens wel een hele inteligente opmerking hoor!
Bijna even inteligent als: "ik ben hier de master van het feesten" |
haha ik vind t wel lache allemaal 
Hey Rudy jouw opmerking over springnichten was wel inteligent he 
LoL dit wordt wel een beejje oud
no hard feelings hoor Rudy.. Ik kan maar 2 mensen bedenken die harde feelings voor je kunne hebbe.. lol
___________________
-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim
|