|
het hele gedoe rond welk label het beste is etc vind ik altijd zo'n onzin. er komen goeie nummers uit, en er komen slechte nummers uit. geen enkele label die een 100% score heeft. want smaak is iets persoonlijks, en dat is wat de mensheid zo goed maakt
ik luister niks dat van een bepaalde label komt. ik luister alles dat uitkomt, dus mijn keuzes zijn meestal ook niet de standaard keuzes.
bijv. POS, en Fractals, dat zijn pas echte goeie platen. Andain, en Motorcycle, ook goed, maar zo gigantisch overplayed dat het niks meer aan is. een maat van mij vroeg vorige week of ik Motorcycle wou uploaden, omdat hij em zo goed vond, terwijl wij em al maanden uitkotsen 
ik hou totaal niet van verering van dj's, alsof ze de wereldvrede hebben gebracht. ze draaien wat plaatjes en je voelt je er goed bij, da's alles.
en wat dan nog, als een track compleet met reason/fruityloops is gemaakt? zolang het goed klinkt heb ik er totaal geen probleem mee. precies zo met mixen, so what dat mensen met Traktor en andere proggies mixen? zolang de mix goed klinkt ben ik blij. het hele probleem is de houding van de zogenaamde "echte" dj. die vindt het minderwaardig dat op een makkelijker manier ook goed gemixt kan worden. iets waar hij tijden aan gewerkt heeft om te perfectioneren, skills, blijken nu overboord te kunnen worden gegooid. ik heb liever iemand die met de computer perfect mixt, dan iemand die zit te trainwrecken met platen...
en commercie, tja dat krijg je toch. trance is nou eenmaal behoorlijk toegankelijk voor verschillende soorten mensen, en dan heb je altijd mensen die er een slaatje uit proberen te slaan. big deal. als jij het kon doen zou je het doen. niks beters dan makkelijk geld verdienen...
|