Kanske drar dit, men isf sätter jag mig i bilen o åker direkt, men lite vagt än. Men mkt sugen, Mr Tracid vill jag verkligen se.
Nov-25-2003 11:00
Pjox
Lost tranceaddict
Registered: Jun 2003
Location: Stockholm
Steve : Så det kommer så pass lite folk härifrån är för att bussen kommer när det börjar? Och inte för att krysningen är när den är? Låter bra
Nov-25-2003 11:02
Pjox
Lost tranceaddict
Registered: Jun 2003
Location: Stockholm
Ja jag vet. Undrade bara om det va därför det va så lite folk. Eftersom jag vet att bussen kommer dit 21,00 så vet jag oxå varför det kanske inte blir så mycket förfest hos Glorie...
Nov-25-2003 11:25
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
hmmm... aaa, såg precis att bussen anländer till NH (inte till resecentrum) 21.00, hemfärd vid 03.30. då ses vi där inne.
Irish, trevligt minsann. "inte spendera mkt tid utöver det?" What? har du nåt emot staden? åker du med tåg lr bil upp?
___________________
Tom Cloud - Told You So
Nov-25-2003 11:37
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
Jag och en polare kommer att bila ner i alla fall och ser till att åka i god tid... Polarn e dessutom Linköpingsbo från början så han kommer hälsa på sin familj . Så vi hittar på nåt skoj vi som blir... antingen hos dig Glorie eller så drar vi på nån pub typ.
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
förstå vilket drag det kommer bli.
steve.. ja antar att de e bättre att ni parkerar bilen där din polare bor.. (gratis parkering då antar ja) för utanför mig kostar det pengar.. men det är visserligen överkomligt. vet du var i lkpg han bor.. bor han inte i centrum ere kanske inte så bra att parkera där.
vet inte än när ja ska jobba =/ i vilket fall som helst ligger cirka...6-7 pubar ett stenkast från NH
15 dagar kvar
___________________
Tom Cloud - Told You So
Nov-27-2003 14:36
Funfrock
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2002
Location: Helsingborg, Sweden
när Kai Tracid äntligen spelar i sverige kan man ju inte missa det
Nov-27-2003 20:04
Johan (DJ Irish)
dj bum
Registered: Aug 2000
Location: Malmööööö!
quote:
Originally posted by Glorie
Irish, trevligt minsann. "inte spendera mkt tid utöver det?" What? har du nåt emot staden? åker du med tåg lr bil upp?
Haha, nä jag har verkligen inget emot Linköping, men jag är inte där för att kolla in staden utan för att få se Kai Tracid. Jag åker hem på första möjliga sätt efter det.
Hur jag kommer dit är en annan femma. Tåg och bil är båda möjliga alternativ just nu. Kanske även en kombination av de två.... får väl snart börja reda ut det dära...