Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Devotion-flicka - vem är hon?
Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by staz
hahah skön upplösning..välkommen till forumet matilda.
vi måste börja göra mer kärlek vid första ögonkastet trådar så vi får hit lite fler söta damer

- edited by request -

Old Post Dec-02-2003 00:12  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

Vad glad jag är över att vara ointresanta könet på det hära forumet och på så sätt fortfarande kunna vara rätt ouppmärksammad efter mer än ett års skrivande.

Old Post Dec-02-2003 01:40  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by AC.
Vad glad jag är över att vara ointresanta könet på det hära forumet och på så sätt fortfarande kunna vara rätt ouppmärksammad efter mer än ett års skrivande.

www.laszlo.se

Old Post Dec-02-2003 01:43 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Connector
We are connected!

Registered: Nov 2001

Hohooo, roligtaste tråden på länge

sorry

Soundcloud!

Music by me

Old Post Dec-02-2003 10:13  Sweden
Click Here to See the Profile for Connector Click here to Send Connector a Private Message Visit Connector's homepage! Add Connector to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matiilda
tranceaddict in training

Registered: Nov 2003

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
hmm...det här var ju inte bra...Det var inte alls min mening att någon skulle känna något obehag av detta. Det är ju i grund och botten ingen annan än jag som ska ha skulden för det. När jag startade tråden så hade jag på sin höjd räknat med ett "äh, gå och lägg dig" som svar, och att tråden sedan ganska omedelbart skulle dö ut.

Nu blev det ju inte riktigt så, och i samband med att du, Matilda, hittade hit, så blev det ju ännu en twisted turn på det hela. Jag ber i alla fall tusen gånger om ursäkt om det är så att du på något känt dig illa till mods av det som diskuterats här. Det mesta som har sagts i denna tråden från alla har ju trots allt varit med glimten i ögat - inte minst alla bröllopsplaner.

Det minsta jag kan göra är att ta bort bilden jag lagt upp på dig - och det har jag också gjort. Jag hoppas att Staz gör likadant och tar bort länken från sitt inlägg. Sen talar jag nog för alla när jag säger att vi ändå hoppaas på att du ska stanna kvar och att vi inte skrämt vettet ur dig. Vi är trots allt ganska snälla ändå. (De flesta av oss i alla fall )

Vad beträffar mig så finns det väl ingen större anledning för er att tycka synd om mig - men fortsätt gärna med det, det känns bra - jag har trots allt varit med om värre saker - och jag har blottat mina känslor mer så, men det är en helt annan historia och det hör till det förgågna...tror jag. I vilket fall som, så lär jag väl bli påmind om detta mer än en gång nästa gång jag stöter på några av nissarna på nästa trance-fest.

Så...än en gång...förlåt mig...

nja, alltså... jag skrev det där mest på skoj oxå faktiskt. klart jag fattar att allt det här är på skoj - annars har ju alla här allvarliga störningar, vilket jag verkligen inte tror är fallet. men ärligt så hade jag ju liksom inte förväntat mig att bli efterlyst på i-net...
så det är ok., bilderna kan ligga kvar..det finns ju trots allt några sympati-upplagda bilder på er andra oxå

Old Post Dec-02-2003 12:01  Sweden
Click Here to See the Profile for matiilda Click here to Send matiilda a Private Message Add matiilda to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by matiilda
annars har ju alla här allvarliga störningar, vilket jag verkligen inte tror är fallet.

wuhaaaahahahahah

you obviously havent been here long enough!!!

Old Post Dec-02-2003 12:25 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by staz
lol aendy, jag hade fel.. vetefan va ja fick det ifrån.. måste blandat ihop honom med nån annan, var typ säker på att det var en tjej tills jag dubbelkollade nu..

kan intyga att mojjmojj är en tjej...ehrrm...eller nae nu ska jag inte va taskig...det är faktiskt en han

batteries not included.

- dave

Old Post Dec-02-2003 13:45  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Devotion-flicka - vem är hon?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackBonzai Style Tune ID [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNuNRG - "Bonsai" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:07.

Forum Rules: