Eerst mijn kat die loopt te kleien op de keukenvloer, dan mijn hond die het opeet, en het vervolgens uitkotst midden op het tapijt! Kots met katteklei erdoorheen! En dan IK die het moet gaan opruimen! WTF! Dat was echt zo fucking ranzig!
___________________
I just can't believe all the things people say! Why must I deal with this shit every fucking day!
Aug-17-2001 09:12
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
Location: .
quote:
En dan IK die het moet gaan opruimen! WTF! Dat was echt zo fucking ranzig!
God works in mysterious ways, zeker vervelend joch geweest die dag he?
Aug-17-2001 09:20
Rudy
-<TA PUBLIC eNeMY # 1>-
Registered: Aug 2000
Location: The Hague, Holland
Ik heb nog overwogen om het een paar dagen te laten liggen totdat mijn ouders thuis kwamen, maar de luft was echt niet normaal meer, dus.........!
Maarja ik heb er gelukkig nog 100 piek voor gekregen, so God works in mysterious ways indeed....:P
___________________
I just can't believe all the things people say! Why must I deal with this shit every fucking day!
Aug-17-2001 09:33
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
Location: Amsterdam
quote:
Originally posted by Henkie_henk onze kat had er ook es 1 gepakt.. bracht ik hem heel leuk naar de dierenarts om em op te knappen.. draait die mongool ze nek om.. lol.. slettekind..
Heb zelf een keer een eend platgereden zien worden op de weg,
bleek dat beest daarna nog een soort van te leven ook!
Dus toen had ik hem van de weg afgeschopt en doodgemaakt,
hij was niet meer te redden, met 40 verbrijzelde botten kan zo'n beest maar beter uit zijn lijden verlost worden, en helpen kan dan ook niet.
Het lompe alleen was dat ik melig was en ook wat drank op had dus ik stond vrolijk op een eend te jumpen. Kwam ik in de discotheek, plakten het eerste halfuur dat ik daar liep mijn schoenen aan de vloer bij iedere stap die ik zette...
Vraag me nog steeds af waarvan dat was!
Heb zelf een keer een eend platgereden zien worden op de weg,
bleek dat beest daarna nog een soort van te leven ook!
Dus toen had ik hem van de weg afgeschopt en doodgemaakt,
hij was niet meer te redden, met 40 verbrijzelde botten kan zo'n beest maar beter uit zijn lijden verlost worden, en helpen kan dan ook niet.
Het lompe alleen was dat ik melig was en ook wat drank op had dus ik stond vrolijk op een eend te jumpen. Kwam ik in de discotheek, plakten het eerste halfuur dat ik daar liep mijn schoenen aan de vloer bij iedere stap die ik zette...
Vraag me nog steeds af waarvan dat was!
Leuk hey
___________________
I just can't believe all the things people say! Why must I deal with this shit every fucking day!
Aug-18-2001 09:02
Trancetunnel
tranceaddict
Registered: Aug 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by Little Theseus
Heb zelf een keer een eend platgereden zien worden op de weg,
bleek dat beest daarna nog een soort van te leven ook!
Dus toen had ik hem van de weg afgeschopt en doodgemaakt,
hij was niet meer te redden, met 40 verbrijzelde botten kan zo'n beest maar beter uit zijn lijden verlost worden, en helpen kan dan ook niet.
Het lompe alleen was dat ik melig was en ook wat drank op had dus ik stond vrolijk op een eend te jumpen. Kwam ik in de discotheek, plakten het eerste halfuur dat ik daar liep mijn schoenen aan de vloer bij iedere stap die ik zette...
Vraag me nog steeds af waarvan dat was!
Dus jij bent er zo een die met drank op achter het stuur zit??
___________________
Aug-18-2001 09:43
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
Location: .
volgens mij zei hij 'platgereden ZIEN worden' dus ik denk niet dat hij het heeft gedaan. Ben het wel met hem eens dat als een dier niet meer tehelpen is en pijn lijdt dat je hem beter af kunt maken, alleen die laatste opmerking was niet grappig.
Aug-18-2001 09:54
Dago "B" Duck
Senior tranceaddict
Registered: Jun 2001
Location: Utreg
Heb eens een duif gevonden die op het water dobberde. Dacht eerst dat er misschien ergens een eend en een duif samen een nestje hadden gebouwd en zo een zwemmende duif hadden gefokt. Toen ik hem oppakte bleek de onderkant helemaal opgezwollen, kaal en aangetast. Duif kon nix meer maar leefde wel. Dus de eerste de beste grote steen gepakt en het beestje naar de duivenhemel gestuurd.
___________________
Imtheochaidh soir is siar A dtainig ariamh An ghealach is an ghrian Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh an ghealach's an ghrian An Daoine og is a chail 'na dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh a dtainig ariamh an duine og is a chail ne dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day
Aug-18-2001 10:29
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
Location: Amsterdam
quote:
Originally posted by Trancetunnel
Dus jij bent er zo een die met drank op achter het stuur zit??
Jazeker....
alleen dan wel achter het stuur vamme fiets
En mn schoenen schoenen plakten niet echt, duh!
Ben ff naar renesse de komende week, en dan naar lowlands. MXLS !!!!!!!