Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Sensation; Hoe was het?
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Miss Proximus
titelloos



Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13

quote:
Originally posted by DJ_Ben
Holy shit Miss P.!!! Wat loop jij dom te lullen! Gaat echt heeeeeeeeeeelemaal nergens over! hahahahahahahha!


En Rudy, ik geef je groot gelijk over de Springgays, a-relaxte gasten zijn dat zeg!

Oh ja, Miss Proxy, je kan nu weer fijn gaan schelden!



hmmmmmmm.....heb je t gelezen of werd je te hard geneukt door Trudy om nog letters te kunnen onderscheiden?

weet je gozer..ik wil best van je aannemen dat het nergens op slaat, maar onderbouw het dan ff, dan weet ik waar de knelpunten liggen


___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there

Old Post Jul-09-2001 22:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_Ben
trancEaddict in JAIL



Registered: Apr 2001
Location: DJ Ben will never die!!!

Ok Miss Proxy, je hebt er om gevraagd!


De eerste opmerking:
quote:
Originally posted by Miss Proximus ik ben de master van feesten hier!! dus hou op met je onzin en hou je bek voortaan want door jou is het hier veel te onrustig geworden LAME-ASS


Je vindt jezelf blijkbaar errug stoer! Master van het feesten! Wat ben jij ongelooflijk kansloos!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En wie maakt BTW het forum onrustig! Wie loopt hier nou alleen maar te schelden!

De tweede opmerking

quote:
Originally posted by Miss Proximus
YOU DON'T KNOW SHIT


Als ik het zo hoor weet jij HELEMAAL nix! Trance is overgekomen uit de house, en niet uit de hardcore! En mensen lopen niet al jaren op trance feesten te hakken! Dat is keiharde bullshit! En als je dat doet dan weet je niet wat het woord trance betekent! Of moet ik het nog ff duidelijk aan je gaan maken! En geloof mij maar want ik kom al jaren op housparties en trance feesten!

De derde opmerking:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
ik hoop dat ik je eens tegen ga komen, want dan is het gelijk je laatste feest


Hier hoef ik verder nix aan toe te voegen! Dit is al triest genoeg! Het is eigenlijk al triest genoeg dat ik aandacht aan jou besteed!

En ik ken Rudy BTW helemaal niet! Ik weet verder ook nix over die gast! Maar hij heeft wel betere argumenten dan jij hebt! En jij durft hem in een andere thread ook nog dom te noemen! Miss Proxy, of je bent constant strak van de pillen, of je bent gewoon te dom om te kakken! Ga jij maar lekker naar je hardcore feesten!

Genoeg onderbouwing??

Old Post Jul-09-2001 23:38 
Click Here to See the Profile for DJ_Ben Click here to Send DJ_Ben a Private Message Add DJ_Ben to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos



Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13

hey bedankt m8.....hier doe ik t mee

ik hou me verder stil, want ik kan je wel weer de waarhied vertellen..maar jah..verschil in perceptie heb je altijd...

en tja...misschien vind ik mezelf ook wel stoer, maar als je de moeite had genomen om ff wat vaker langs te komen en om me te leren kennen, dan had je dit vast niet gezegd...

nou jah....boeie....


___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there

Old Post Jul-09-2001 23:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*



Registered: Sep 2000
Location: Delft, Holland

quote:
Originally posted by DJ_Ben
Ok Miss Proxy, je hebt er om gevraagd!

En ik ken Rudy BTW helemaal niet! Ik weet verder ook nix over die gast! Maar hij heeft wel betere argumenten dan jij hebt! En jij durft hem in een andere thread ook nog dom te noemen! Miss Proxy, of je bent constant strak van de pillen, of je bent gewoon te dom om te kakken! Ga jij maar lekker naar je hardcore feesten!

Genoeg onderbouwing??


Ben jij niet diezelfde MONGOOL die een tijdje geleden Swamper probeerde belachelijk te maken dmv een of andere kansloze poll waar de domheid werkelijk van afstraalde?? En vervolgens in de TA-Jail is gegooid..
Je kent Rudy niet?? je komt anders over als zn HOLMAAT. Je hebt hier al maanden niet gepost en precies als Rudy weer een keer genadeloos wordt afgestrafd heb je weer wat te melden...


___________________

Old Post Jul-09-2001 23:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos



Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13

Jukx altijd op tijd als je m nodig hebt


___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there

Old Post Jul-09-2001 23:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight



Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!

Nou, ik moet zegge dat ik bepaalde mensen heel onaardig vind doen hiero (MF...echt een zin voor een verwijfde vent...)


___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..

Old Post Jul-10-2001 00:04 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_Ben
trancEaddict in JAIL



Registered: Apr 2001
Location: DJ Ben will never die!!!

Ja gast ik ben idd dezelfde

Ik kom helemaal niet op voor Rudy! Ik zeg alleen dat hij betere argumenten heeft dan Miss P.! Want zei loopt hem helemaal verrot te schelden! En ik geef haar een koekje van eigen deeg! En trouwens, ik ben helemaal niet inactief op dit forum geweest! Alleen ik heb niets geposts, omdat er nix viel te posten!

Ik probeer hier alleen de boel een beetje te bedaren, en het was net een beetje aant lukken Jukx, en dan kom jij weer met gezeik!

Laten we gewoon plies ff ophouden ok! Rudy is geflamed, en Proxy is geflamed! Ze hoeven geen vriendjes te worden, maar ze moeten wel ophouden met schelden, want het loopt hier een beetje uit de hand! En dat komt inderdaad door de "springnichten" thread van Rudy! Ookal had hij enigzins gelijk! Dus Proxy en Rudy kunnen jullie je ff plies in gaan houden!

Maarja ik ben Rudy dus..................???

Old Post Jul-10-2001 00:06 
Click Here to See the Profile for DJ_Ben Click here to Send DJ_Ben a Private Message Add DJ_Ben to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_Ben
trancEaddict in JAIL



Registered: Apr 2001
Location: DJ Ben will never die!!!

En ik was idd 2 maanden geleden redelijk kansloos bezig op dit forum! Maar ik heb toch ingezien dat het van zeer grote waarde is wat trance betreft! Ik hoefde nix te posten omdat ik alle informatie die ik wilde hebben gewoon meteen kon vinden! Dus daar wil ik nog x-cuses voor aanbieden!

En Miss Proxy ik weet wel wat over jou! Ik heb een foto gezien, en ik weet dat jij hebt gemeet met Cold en Bellie op Qlimax! Verder ben je met niet echt opgevallen, toe nu toe dan !

Old Post Jul-10-2001 00:14 
Click Here to See the Profile for DJ_Ben Click here to Send DJ_Ben a Private Message Add DJ_Ben to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight



Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!

quote:
Originally posted by DJ_Ben
Ja gast ik ben idd dezelfde

Ik kom helemaal niet op voor Rudy! Ik zeg alleen dat hij betere argumenten heeft dan Miss P.! Want zei loopt hem helemaal verrot te schelden! En ik geef haar een koekje van eigen deeg! En trouwens, ik ben helemaal niet inactief op dit forum geweest! Alleen ik heb niets geposts, omdat er nix viel te posten!

Ik probeer hier alleen de boel een beetje te bedaren, en het was net een beetje aant lukken Jukx, en dan kom jij weer met gezeik!

Laten we gewoon plies ff ophouden ok! Rudy is geflamed, en Proxy is geflamed! Ze hoeven geen vriendjes te worden, maar ze moeten wel ophouden met schelden, want het loopt hier een beetje uit de hand! En dat komt inderdaad door de "springnichten" thread van Rudy! Ookal had hij enigzins gelijk! Dus Proxy en Rudy kunnen jullie je ff plies in gaan houden!

Maarja ik ben Rudy dus..................???


Ik heb mar één iets te zeggen:


de MAZZEL!!!


___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..

Old Post Jul-10-2001 00:15 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:

quote:
Originally posted by Jukx


Ben jij niet diezelfde MONGOOL die een tijdje geleden Swamper probeerde belachelijk te maken dmv een of andere kansloze poll waar de domheid werkelijk van afstraalde?? En vervolgens in de TA-Jail is gegooid..


oojaaaaaa, ik herinner me er iets vaags van....kan er iemand me geheugen opfrissen???

Old Post Jul-10-2001 00:34 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos



Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Ik heb mar één iets te zeggen:


de MAZZEL!!!


Couldn't have said it better..Priest Lol @ Petrus


___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there

Old Post Jul-10-2001 09:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden

ik ben moen aan het worden van die threads over springnichten en sensation, kunnen we het niet ouderwets over dragonball z praten


___________________

Old Post Jul-10-2001 15:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Sensation; Hoe was het?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID no1 [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJF Sebastian - "Burden" (lemon 8 mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:20.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!