|
| quote: | Originally posted by franzelare
jaja en ik heb een foto met de vriendin van armin gemaakt door armin |
Ja, super sympathieke meid! Heb na Lovefields op de afterparty even met haar staan kletsen, op Ultrashock trouwens ook nog heel even. Engeltje en ik hadden een foto van ons 3-en (Engeltje, Armin en ik dus) en die heeft ze op Ultrashock laten signeren door Armin EN Erika Cool!
___________________
Greetz from the M-Peror
(Map of all Dutch TA members!)
|