|
Skön bild Vizay !
Hade vart kul å fått med alla 14 eller va de nu va på stället...
Kan ju tillägga
På bilden från vänster: Kraith, jag, Aendy, Zamzon, mindshooter & Vizay 
[edit] ska se om jag kan minnas alla jag träffade 
Aendy
Jaybee
lonne
mindshooter
vizay
Kraith
Zamson
Can
Proximus
Whiterussian
Staz
Amplifire
Gaby
Vet de va fler men dom träffade jag aldrig 
___________________
www.Steveheden.se
Last edited by SteveTranz4ever on Nov-09-2003 at 23:26
|