|
Hi all,
Na een redelijk vlotte treintrip ben ik weer aangekomen in Nijmegen en heb ik plaatsgenomen achter mijn computer om even een korte review te schrijven van de leuke gezellige avond in Breda gisteren. Voordat ik begin wil ik allereerst nogmaals Onno (PartyHardy!) bedanken de geweldige gastvrijheid, thanks man! 
Review:
Rond 21:00 kwam ik aan in de Suykerkist. Omdat ik pas op dinsdag werd gebeld was het voor mij niet mogelijk om een auto te regelen. Bovendien moest iedereen die eventueel mee kon werken of had andere verplichtingen. Helaas, maar waar, ik moest alleen naar Breda, met de trein 
In de Suykerkist raakte ik al snel in gesprek met de resident MC van The Level Arnhem. Het was wel een sociale kerel alleen zag zijn maat er een beetje uit als de pa van Yoji Biomehanika en volgens Onno was hij ook niet bepaald vriendelijk, maar goed 
Tegen 22:00 begon de eerste DJ, Andy Long genaamd. Andy draaide lekkere funky groovy plaatjes en eindigde een beetje spacey met As the rush comes. Jammer, want die had ik dus ook in mijn tas gestopt Ondertussen was ik al wat plaatjes aan het selecteren toen ik de altijd happy Onno ineens voor me zag staan
Tegen 23:00 nam ik de decks over en draaide het onderstaande setje. Ik vermaakte me prima en had ook wel het idee dat het publiek + de jury mijn set kon waarderen. Ik had er in ieder geval wel een goed gevoel over 
De tracklisting:
01 Mark Norman - Overkill (Intro Mix)
02 VDM - No hesitation
03 Andain - Beautiful things (Photon project Mix)
04 Darren Tate vs. Jono Grant - Nocturnal creatures (Jono Grant Remix)
05 Orga vs. Red 1 - Forever
06 Signum - Sunny changes
07 Mind one - Star for me (Instrumental Mix)
08 Ferry Corsten - Rock your body, rock (F. Massif Remix)
09 Firewall - Sincere (Pulser Remix)
10 DK8 - Murder was the bass (Reworked)
11 Passive resistance - Praiseworthy tunes (Wetback Remix)
Na mij nam een vrouwelijke DJ, Sarah het over. Maar al snel bleek dat ze niet kon beatmatchen. Het was al snel duidelijk dat iemand anders haar demo had gemaakt. Oftewel fraude, wat ik niet erg kan waarderen...
Om 01:00 was het de beurt aan Sander oftewel El Sandro om het publiek wakker te schudden met zijn proggy sound. Ik vond het zelf een erg lekkere set Dikke platen alleen jammer dat de eerste overgang skipte, maar ik las dat de monitor uitviel? Pech man Hoe dan ook vond ik het een superlekkere diepe set.
Tegen 2-en vond de organisatie het wel goed geweest en begon de mensen de deur uit te werken. Na nog wat te hebben staan kletsen met de organisatie en Cor Fijneman die ook ter plaatse zijn Onno en ik ook weggegaan en hebben we nog genoten van een paar uurtjes slaap. Al kon ik niet goed slapen gezien ik de hele avond red Bull heb lopen drinken  
Gedurende de avond zijn er wat foto's gemaakt met mijn digicam welke hieronder te bezichtigen zijn.
Pictures:

Al met al vond ik het gisteren een supergeslaagde avond. Lekkere muziek, gezellige mensen, koude red bull's, wat wil je nog meer???  Ik ben ook zeker benieuwd naar de uitslag al zullen we daar denk ik nog wel even op moeten wachten 
Greetings,
Blighty

http://www.blighty.nl
Last edited by blighty on Nov-28-2003 at 12:20
|