Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > DJ Contest Breda
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
MennoB
Not Addicted Yet

Registered: Jan 2002

Ben je nieuw klik dan hier , om maar weer in topic te gaan

Deadmau5
Eric Prydz

Old Post Nov-28-2003 08:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for MennoB Click here to Send MennoB a Private Message Add MennoB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bouma-Bros
Global Clubbing

Registered: Apr 2001

Was een gezellig avondje in de Suykerkist!

Toen ik binnenkwam was Bligty net een kwartiertje bezig. Zat allemaal goed in mekaar en hij stond lekker enthousiast z'n ding te doen achter de decks! Kwam ook direct Partyhardy al tegen, TA was dus weer goed vertegenwoordigd.

Over de DJ die na Blighty draaide zal ik maar niet teveel woorden vuilmaken.....
Sander mocht de avond afsluiten en draaide afgezien van de eerste mix (de monitor was uitgevallen..... ) een lekker setje. Hier de tracklist:

01. Annie Lennox - Wonderfull (Sander Kleinenberg Vocal Club Mix)
02. Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix)
03. Echomen - Cure (Dragon Dub)
04. Matthew Dekay - If I Could Fly
05. Pufo & Sin Plomo - I Surrender
06. Dimas Presents D Formation - Signs & Portents
07. Britney Spears Feat. Madonna - Me Against The Music (Gabriel & Dresden DUB)
08. Jose Zamora & C. Nemmo - Lochness (Dub)
09. Matthew Dekay & Akatisha - Time To Think (Rewind Mix)
10. The Space Brothers - One More Chance (Riley & Durrant Remix)

Nu maar afwachten wat het vanavond gaat worden en dan horen we wel wie er met Oud&Nieuw mag gaan draaien..... Klote dat ik vandaag moet werken anders was ik na de contest gister nog ff met Cor Fijneman / Da Huge & Co. naar de Spock gegaan. Breda is en blijft een super gezellig stadje.

Greetz 2: Partyhardy, Blighty & ArisE2!

Sido

Last edited by Bouma-Bros on Nov-28-2003 at 09:50

Old Post Nov-28-2003 08:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bouma-Bros Click here to Send Bouma-Bros a Private Message Visit Bouma-Bros's homepage! Add Bouma-Bros to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Ha, ik lees nu de thread voor het eerst.
Dus dit is die plek waar San moest draaien, hoorde het via zijn vriendin Wist ik niet.

Maareh...het is dus al geweest, dus het enige dat ik kan zeggen: Mensen, laten we hopen dat iemand van de TA-ers mag draaien op oud&nieuw!
Er worden steeds meer TA-dj's bekend in NL
Maybe zijn jullie wel de nieuwe lichting, krijg je ipv de Dreamteam van vroeger het 'TA-team'
Whehehehe, TAKE ON THE WORLD!

Enneh...er zijn veel nieuwe mensen idd in deze thread! Ga eens naar de 'Even voorstellen' thread, en stel je please voor! Altijd leuk om nieuwe mensen te zien!

Old Post Nov-28-2003 09:12 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001

Ja! ik sluit me volledig bij Sido aan! een erg gezellige avond!
van de eerste dj maar 2 nummers gehoord, wat wel okay klonk. Toen Blighty!
Hij draaide echt een goede set met heerlijke trance nummers zoals Sunny Changes en Orga vs Red - Forever het mixen ging ook erg goed
Toen van de derde dj niet veel gehoord, ze had er niet echt kaas van gegeten maar ze zag er overigens wel erg lekker uit,whehe
En toen als afsluiter Sander! Ook hij mixte goed en vooral de platenkeuze was het wat hem deed voor mij! echt heerlijke nummers! check die tracklist! super!

Al met al dus echt superavond en blij dat ik Blighty nog uit de brand kon helpen!

Nu maar afwachten wie er met Oud & Nieuw mag gaan draaien! Spannend!!

Sasha!

Old Post Nov-28-2003 11:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
blighty
Still in love with trance

Registered: Oct 2000

Hi all,

Na een redelijk vlotte treintrip ben ik weer aangekomen in Nijmegen en heb ik plaatsgenomen achter mijn computer om even een korte review te schrijven van de leuke gezellige avond in Breda gisteren. Voordat ik begin wil ik allereerst nogmaals Onno (PartyHardy!) bedanken de geweldige gastvrijheid, thanks man!

Review:

Rond 21:00 kwam ik aan in de Suykerkist. Omdat ik pas op dinsdag werd gebeld was het voor mij niet mogelijk om een auto te regelen. Bovendien moest iedereen die eventueel mee kon werken of had andere verplichtingen. Helaas, maar waar, ik moest alleen naar Breda, met de trein

In de Suykerkist raakte ik al snel in gesprek met de resident MC van The Level Arnhem. Het was wel een sociale kerel alleen zag zijn maat er een beetje uit als de pa van Yoji Biomehanika en volgens Onno was hij ook niet bepaald vriendelijk, maar goed

Tegen 22:00 begon de eerste DJ, Andy Long genaamd. Andy draaide lekkere funky groovy plaatjes en eindigde een beetje spacey met As the rush comes. Jammer, want die had ik dus ook in mijn tas gestopt Ondertussen was ik al wat plaatjes aan het selecteren toen ik de altijd happy Onno ineens voor me zag staan

Tegen 23:00 nam ik de decks over en draaide het onderstaande setje. Ik vermaakte me prima en had ook wel het idee dat het publiek + de jury mijn set kon waarderen. Ik had er in ieder geval wel een goed gevoel over

De tracklisting:

01 Mark Norman - Overkill (Intro Mix)
02 VDM - No hesitation
03 Andain - Beautiful things (Photon project Mix)
04 Darren Tate vs. Jono Grant - Nocturnal creatures (Jono Grant Remix)
05 Orga vs. Red 1 - Forever
06 Signum - Sunny changes
07 Mind one - Star for me (Instrumental Mix)
08 Ferry Corsten - Rock your body, rock (F. Massif Remix)
09 Firewall - Sincere (Pulser Remix)
10 DK8 - Murder was the bass (Reworked)
11 Passive resistance - Praiseworthy tunes (Wetback Remix)

Na mij nam een vrouwelijke DJ, Sarah het over. Maar al snel bleek dat ze niet kon beatmatchen. Het was al snel duidelijk dat iemand anders haar demo had gemaakt. Oftewel fraude, wat ik niet erg kan waarderen...

Om 01:00 was het de beurt aan Sander oftewel El Sandro om het publiek wakker te schudden met zijn proggy sound. Ik vond het zelf een erg lekkere set Dikke platen alleen jammer dat de eerste overgang skipte, maar ik las dat de monitor uitviel? Pech man Hoe dan ook vond ik het een superlekkere diepe set.

Tegen 2-en vond de organisatie het wel goed geweest en begon de mensen de deur uit te werken. Na nog wat te hebben staan kletsen met de organisatie en Cor Fijneman die ook ter plaatse zijn Onno en ik ook weggegaan en hebben we nog genoten van een paar uurtjes slaap. Al kon ik niet goed slapen gezien ik de hele avond red Bull heb lopen drinken

Gedurende de avond zijn er wat foto's gemaakt met mijn digicam welke hieronder te bezichtigen zijn.

Pictures:

Al met al vond ik het gisteren een supergeslaagde avond. Lekkere muziek, gezellige mensen, koude red bull's, wat wil je nog meer??? Ik ben ook zeker benieuwd naar de uitslag al zullen we daar denk ik nog wel even op moeten wachten

Greetings,
Blighty

http://www.blighty.nl

Last edited by blighty on Nov-28-2003 at 12:20

Old Post Nov-28-2003 12:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for blighty Click here to Send blighty a Private Message Visit blighty's homepage! Add blighty to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

Vet report V!

Dat was dus een erg aangenaam avondje als ik het zo lees! Jammer dat ik er niet bij kon zijn, had me zeker wel vermaakt!

Suc6 2 both Blighty & Sandro!

spannend hoor!

Old Post Nov-28-2003 13:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bouma-Bros
Global Clubbing

Hier de volledige tracklist:

01. Annie Lennox - Wonderfull (Sander Kleinenberg Vocal Club Mix)
02. Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix)
03. Echomen - Cure (Dragon Dub)
04. Matthew Dekay - If I Could Fly
05. Pufo & Sin Plomo - I Surrender
06. Dimas Presents D Formation - Signs & Portents
07. Christian Cambas - It Scares Me (Micali & Ajami Remix)
08. Britney Spears Feat. Madonna - Me Against The Music (Gabriel & Dresden DUB)
09. Jose Zamora & C. Nemmo - Lochness (Dub)
10. Matthew Dekay & Akatisha - Time To Think (Rewind Mix)
11. The Space Brothers - One More Chance (Riley & Durrant Remix)

Toch eentje niet kunnen IDen Sido

Was zeker lache, alleen geluid in de dj booth was echt ruk en aangezien ik nogal van de lange overgangen ben was dat wel ff lastig, maar publiek reageerde goed op mijn sound en dat had ik niet verwacht omdat het niet echt makkelijke platen zijn die ik draai!
Het gaat dus de goede kant op met de scene

Ga er niet van uit dat ik deze contest win, maar heb zeker een kansje We wachten af.....

Last edited by Bouma-Bros on Nov-29-2003 at 10:25

Old Post Nov-28-2003 13:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bouma-Bros Click here to Send Bouma-Bros a Private Message Visit Bouma-Bros's homepage! Add Bouma-Bros to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bouma-Bros
Global Clubbing

quote:
Originally posted by Bouma-Bros

Toch eentje niet kunnen IDen Sido

Shit, toch weer te diep in het glaasje gekeken....

Old Post Nov-28-2003 13:25  Netherlands
iLLicit
Supreme tranceaddict

Tja, die setup ziet er niet echt praktisch uit nee. Twee draaitafels naast elkaar en de mixer ergens anders?!

Maar goed, leuk dat het zo'n tof avondje was. Ik ben echt benieuwd wie er gaat winnen!

Old Post Nov-28-2003 16:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for iLLicit Click here to Send iLLicit a Private Message Visit iLLicit's homepage! Add iLLicit to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj tha MO
tranceaddict in training

Registered: Nov 2003

das wek vaker zo hoor patrick!!!
alleen ja als het geluid niet goed isw en dan datde tafels zo staan is wel onhandig ja, hoor je pas later dat ie fout loopt moet je nog 10 min. lopen om naar de platenspeler te lopen
maar goed
ziet er cool uit blighty!
ik moet zometeen! ga rond negen uur in MIJN AUTOOTJE
naar de plek des onheils en we gaan wel zien wat het word

groetjes

Old Post Nov-28-2003 17:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for dj tha MO Click here to Send dj tha MO a Private Message Visit dj tha MO's homepage! Add dj tha MO to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj tha MO
tranceaddict in training

Registered: Nov 2003

sup wassup wassup ???

yo, net wakker
gister breda geweest in de groene sael
helaas was het tegenovergesteld van donderdag extreem rustig hoorde ik
dat vond de organisatie ook jammer dat was om kwart voor elf toen ik binnenkwam
maar dat kwam omdat zoiezo de vridjag al niet echt gek druk is normaal en in de Spock staat deze avond eewn heeel goed feest gepland dus jah ik had weer eens pech
des al niet te min toch mijn set om 11 uur maar begonnen

het ging zeer lekker!!!
de eerset zo ong. 40/45 min. toen kwam er stof onder de naald waardoor mijn naald ook echt helemaal tot het bodempje ging weg glippen dat was wel redelijk, wat nog kutter was Cor fijneman stond net 3 min. binnen
die denk zeker jezus wat is dit maar goed kan iedereen gebeuren zelfs de beste dus dan toch ook bij mij
ze zeiden i.i.g ook al toen ik binnenkwam dat de dj`s van deze avodn stukken beter waren dan die van donderdag dus dat was ook al erg goed nieuws waardoor hopelijk de keus al kleiner was geworden!!!

na mij draaide een dj die draaide erg netjes maar ik vond de muziek niet echt zo mooi, eerste plaat was een beetje break/techno plaat daarna tech trance daarana melotrance daarna weer wat meer techno
maar al met al wel goed gedraaid!!!
en darna kwam JOHN WOOH en ik moet zeggen die draaide echt heeeeel erg lekker
ook niet echt mijn style maar toch wel lekkere techhouse echt op zo`n groot feest kan dat wel zeer gewaardeerd worden denk ik toch wel!!! maar in zo`n kroeggie is het weer net te ver daarbij komt ook nog een sdat het wel redelijk stevig was waqt ie draaide en de dj die mag komen de 31ste draaid van 11 tot 12 dus opbouw voor lucien foortdus asl je dan dikke tech house hebt staan dan kan dat wel terugzakken ( dat zei die 2de gast tegen mij die na mij draaide) en daar heeft ie enigzins wel gelijk mee!

nou ja nu maar wachten tot volgende week
ik schat mijn kans erg klein in het was wel relaxed maar vond john wooh ook erg goed, en ook de dj die na mij draaide (op zijn style na dan )
euhm ja voor de rest niet echt opmerkingen
o ja playlist

1. Intro Something for your mind
2. Paul johnsen - follow the beat (mouse t re-edit)
3. hardsoul - Back together ( hot 22 mix )
4. soul rebels - T.R.W.N.B Televized (mike milrain mix)
5. Brown Sugar - work it (gloabal brothers mix)
6. dj Flex presents - Amazing
7. Audio bulleys - The thing
8. Marco - Caarola - 7th question
9. the funk rule supreme - VooDooz
10. dj pippi - a Sublime yourney
11. louis botella - infinity
12. dr. kucho and wally lopez - La Luna
13. King force - Thank u baby
14. powers that be - Funky planet
15. audio Drive - Voodoo magic

so.... that`s it

Old Post Nov-29-2003 12:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for dj tha MO Click here to Send dj tha MO a Private Message Visit dj tha MO's homepage! Add dj tha MO to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
iLLicit
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by dj tha MO

9. the funk rule supreme - VooDooz

so.... that`s it

OMG, lekker plaatje hoor!!!

Die tracklist ziet er sowieso wel goed uit, ik ben echt benieuwd wie er gaat winnen. Jammer dat het niet zo druk was, maar toch wel beter dat het draaien wel redelijk goed ging, afgezien van het stof op de naald dan...

Maar misschien heb je wel gelijk wat die style betreft, als de dj de 31ste moet openen is het natuurlijk niet de bedoeling om meteen onnoemelijk te gaan knallen! Ik vind ook persoonlijk dat je in zo'n cafetje beter wat rustiger kan draaien, maar goed.

Moge de beste winnen!

Old Post Nov-29-2003 14:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for iLLicit Click here to Send iLLicit a Private Message Visit iLLicit's homepage! Add iLLicit to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > DJ Contest Breda
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[1969] []

Click here to listen to the sample!Pause playback[1969]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:02.

Forum Rules: