Registered: May 2001
Location: Netherlands,Amsterdam
die foto's komen vast wel goed fransie
en het lijkt me inderdaad errug leuk als TA flink vertegenwoordigd is.
zal in ieder geval 1 x 2 gastenlijst plekken "verloten" onder geintresseerden
___________________
quote:
Originally posted by Chicane
update je sig eens hoer!
[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]
Dec-16-2003 11:51
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
komt de partycrew ook?
Dec-16-2003 13:17
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by DjRV
die foto's komen vast wel goed fransie
en het lijkt me inderdaad errug leuk als TA flink vertegenwoordigd is.
zal in ieder geval 1 x 2 gastenlijst plekken "verloten" onder geintresseerden
Ik ben er 90 % zeker wel! Blijven we gezellig bij Bastiaan slapen en maken we er een leuk daggie A'dam van. Tenminste, lijkt mij wel kicke, ben al een hele tijd nie meer in A'dam geweest. Dus effe winkeltjes bekijken etc en effe wat kanen. Idee of niet?
He, ik wil ook wel pictures maken!
Frans, weer samen doen? We zien wel.
En hoe zat het met jou GL-plaatsen btw wat je zaterdag vertelde?
___________________
"Life is all about choices & respect"
Dec-16-2003 13:52
DjRV
DaleCooperAddict
Registered: May 2001
Location: Netherlands,Amsterdam
zoveel mogelijk foto's!! en filmpies!!! veel filmpies willik !
___________________
quote:
Originally posted by Chicane
update je sig eens hoer!
[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]
Dec-16-2003 14:11
DjRV
DaleCooperAddict
Registered: May 2001
Location: Netherlands,Amsterdam
ok,ik mag 2 x 2 gastenlijst plekken weggeven,ik verzin er nog een kleine "contest" bij :P (hey! 1 x 2 = 30 euro,losse vipbandjes 15 euro p/s,dus je kan 60 euro winnen,mag je wel wat voor doen jah!)
wie zijn er van de party?
DJRV + Donna (duh)
Superchinees
Theesaus
Franzelare
Snuggle (90 procent,jonguh neem toch is risico en doe 100 procent:P)
wieeeeeeeeeeeeeee nog meer?????????
[edit] blik tnx voor het kleven
___________________
quote:
Originally posted by Chicane
update je sig eens hoer!
[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]
Dec-16-2003 14:25
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
Location: amersfoort
jij met je contest
ik kom toch wel, contest of niet.
het antwoord op de prijsvraag is overgens kikker, heb ik nu gewonnen?
___________________
Ga eens dood!
Dec-16-2003 20:01
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
ik wil ook wel winnen hoor, scheelt me weer geld En zo niet, dan kom ik ook wel, dus zet My Religion maar alvast klaar, mwhehehe
Dec-16-2003 22:20
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
Als ik ff zo mijn bescheiden mening mag geven vinnik dat Sjineesje en LT saampies alvast 1x2 kaarten hebben gewonnen voor hun RV-Loyalty
Wil me tulijk nergens mee bemoeien enzow:P
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Dec-17-2003 08:56
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
Location: amersfoort
tel ik weer niet mee
was ik niet die gek die lang geleden met kolkie samen de enige 2 bewonderaars waren in een zaaltje ver in het oosten van ons land, en vol trots boozie woozie aan kwam vragen?
ben ik geen RV hooly?
of tel ik niet mee omdat ik willem toch wel slet
___________________
Ga eens dood!
Dec-17-2003 20:27
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
quote:
Originally posted by franzelare
tel ik weer niet mee
was ik niet die gek die lang geleden met kolkie samen de enige 2 bewonderaars waren in een zaaltje ver in het oosten van ons land, en vol trots boozie woozie aan kwam vragen?
:
daar kwam het wel op neer ja
Ik kan natuurlijk weer niet, maar dat had ik ook niet anders verwacht (mijn rooster verteld mij dat ik maandag 5 januari maarliefst TWEE hertentamens heb die als het even mag toch wel gehaald MOETEN worden omdat ik anders net zo goed de stekker uit m'n studie kan trekken ). Anders had het me zeker wel wat geleken!
___________________
Progressive
Hard = goed
Dec-17-2003 21:01
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Doe Frans en mij dan maar die andere 2!
Ik kom wel zeker hoor Ruubje, rustig maar Als er geen gekke dingen tussen komen, maar dat ziet er gunstig uit. Geen tentamens or what the fuck ook
Go Ruben!
Maareh...mensen, wordt het dan 3 januari een daggie A;dam?
___________________
"Life is all about choices & respect"
Dec-17-2003 22:34
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
quote:
Originally posted by Donna
Als ik ff zo mijn bescheiden mening mag geven vinnik dat Sjineesje en LT saampies alvast 1x2 kaarten hebben gewonnen voor hun RV-Loyalty