Tiesto is leuk, maar dan moet je de ruimte hebben.
Tis echt frusti als je wilt springnichten en je komt niet vooruit.
quote:
Maarja, de sfeer van de eerste serie solo's krijg je nooit meer , snik snik.
Ik ga meehuilen met je Vroegaaaaaaah toen de bierkratje nog geel waren, was alles veel mooier en beter
Dec-20-2003 13:06
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by Asperge
Ach k zou t wel leuk vinden als Tijs een vinyltje signeert, maar tijdens een set zeiken om een handtekening is idd sneu.
Van het Tiesto-forum, wederom een TMF-kiddo blij:
And at a certain moment, it was a little bit less crowded than before and I decided to get closer to DJ booth. His interaction with the crowd was marvelous IMO. I saw Tijs signing people's tickets and I thought, he has to sign mine as well, because at Innercity that's impossible. And the unexpected happend: he signed my ticket!!!! I was so happy, it made my night almost complete. But after an hour, when he started to shake people's hands, I stepped closer to the DJ booth. And then, I reached my hand to his and he shaked my hand!!!! OMG!!! This made my whole night complete!!!!! Tijs you are the best!!!
Dec-20-2003 14:24
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by MaGiK54
Ik ga meehuilen met je Vroegaaaaaaah toen de bierkratje nog geel waren, was alles veel mooier en beter
Toen de snorkels nog op tv waren
Maareh...een kratje grolsch is bij mijn weten nooit geel geweest, maar groen of grijs!
En met die tmfkiddo's: PFFFFFFFFFFFFFF!
Dec-20-2003 14:28
MaGiK54
Happy Skippy
quote:
Originally posted by SnuggLe
En met die tmfkiddo's: PFFFFFFFFFFFFFF!
En op zich intresseren mij die TMF-kiddos me niet, ik gun idereen zijn plezier, maar handtekeningenjagen en bedelend voor de dj-booth staan past gewoon niet in een volwassen club.
(ok ok ok geef toe, Tiesto heeft zijn handtekening op me reet getatoeëerd )
Dec-20-2003 14:36
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Eigenlijk zou je als organisatie zijnde daar gewoon een verbod op moeten zetten. Dringen bij de DJ Booth en als een gek om handtekeningen gaan vragen als een DJ bezig is......Hoppeta TOT ZIENS, weg ermee!
Op Invited vond ik dit ook echt zo frustrerend
Ik ben het helemaal eens met de reports en reacties! De sfeer van vroegere tiesto sets krijg je nooit meer terug! Heeft niets met de draaikunsten van de beste man te maken maar meer met de populariteit! Jammer, wat me eigenlijk is opgevallen is dat gister er niet eens het stereo type tmf publiek was. Gewoon volwassen publiek, maar toch tmf taferelen. Ben dus ook niet te lang gebleven na een uurtje tiesto had ik het helaas helemaal gehad!
Monatana vond ik relex draaien, vooral die vreemde intro bij nalin & kane beachbal (wat een klassieker) vond ik een topper!
Was leuk om party hardy! gezien te hebben!
Fijn weekend, voor degene die naar innercity gaan veel plezier!
hou het maar eens in de gaten bram want hier kan ook wel weer een mooi rapport bij jullie over geschreven worden
ik van tiesto heel slecht beginnen, maar gelukiig was het einde van zijn set beter!
Ik heb wel een zooi leuke foto's maar in de zaal was het vaak veel te druk om foto's te maken en er hing veel te veel rook
nouja, op naar IC maar weer
Dec-20-2003 15:28
SnuggLe
drs. Betweter
quote:
Originally posted by franzelare
het was idd weer veeeel te druk!!
hou het maar eens in de gaten bram want hier kan ook wel weer een mooi rapport bij jullie over geschreven worden
Said so
Je bedoeld bij de politie Frans? Ik zal eens even kijken of er nog wat staat
Veel plezier op IC!
aph2002, vet report kerel! Je schrijft echt goed!!
Dec-20-2003 16:29
ahp2002
Supreme tranceaddict
quote:
Originally posted by SnuggLe
aph2002, vet report kerel! Je schrijft echt goed!!
bedankt! staat er ook een report op partyflock?
heeft iemand trouwens ook die kerel gezien van meer dan 2 meter 10 ofzo? wat is die gast lang zeg! We hadden hem al omgedoopt in "meeting point"
Dec-20-2003 18:35
SnuggLe
drs. Betweter
quote:
Originally posted by ahp2002
heeft iemand trouwens ook die kerel gezien van meer dan 2 meter 10 ofzo? wat is die gast lang zeg! We hadden hem al omgedoopt in "meeting point"
Whahahahahah meeting point Een lopend meeting point
Maareh....op PF staat geen report. Zet hem daar ook anders op, wel kicke!
Dec-20-2003 18:38
MaGiK54
Happy Skippy
quote:
Originally posted by ahp2002
Ik ken hem niet persoonlijk, maar die gozer zie je echt overal. Ik denk dat ik hem dit jaar wel 10 keer ergens ben tegen gekomen op verschillende soorten feessies.
Volgende TA-meeting rond een uur of 12 bij die gozer dus