-------------------------
Dub/World Music - Melkweg
-------------------------
10:00 - 12:00 ---------------
12:00 - 14:00 Skank Around Schlager system
14:00 - 17:00 Controvers All Stars
17:00 - 18:00 Wizard
18:00 - 19:00 Mad Ed
19:00 - 21:00 Roundeye & Kushboo
21:00 - 22:30 Dj I4E
22:30 - 23:00 Carlito
---
VIP
---
10:00 - 12:00 Misha & Baba
12:00 - 14:00 Marnix
14:00 - 16:00 Alfredo
16:00 - 18:00 Jefferson
18:00 - 20:00 Stef
20:00 - 22:30 Mark van Dale
GREETZ!!
Jul-30-2001 11:05
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
bedankt bellie! (heb namelijk al meerdere vellen papier door de printer gehaald en allemaal mislukt want rechtergedeelte kwam er steeds niet op )
___________________
Sasha!
Jul-30-2001 11:07
Bellie
Techno ofcourse!
Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam
No problem!! ;)
heheh ja dat probleem had ik ook
heb nu wel lamme armen ouwe van dat overtikken.damn
GREETZ!!
Jul-30-2001 11:09
Nastra Azzurro
M. Sanderson aka the Azur
Registered: Jan 2001
Location: Mt Olympus, Mars
Vrij duidelijk dan...
Lekker vanaf 13:45 in de techno cocoon dan om 1915 ff naar Gaetano dan trug ...dan na Richie naar Dave Clarke...dan Uiteindelijk orbital DUH!!!!!
WORD VEEEEEEEEET
Missch ff langs Lucien om te chillen tussendoor dan LEKKER KNALLUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
___________________
Only The Nutted Remain
Jul-30-2001 14:45
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
Ik weet niet waar ik te bewonderen ben!!! Ik banjer gewoon zo'n tent binnen en als het daar een beetje vet is dan blijf ik daar gewoon.
GReeTZ
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Jul-30-2001 15:03
Bellie
Techno ofcourse!
Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam
Ik ga echt niet een route uitstippelen.er zijn wel een paar die ik wil zien.zoals Gaetano Parisio en Futureshock..ben wel benieuwd wat hun er van bakken....voor de rest PARTYTIME!!
GREETZ!!
Jul-30-2001 16:01
Bellie
Techno ofcourse!
Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam
BTW volgens mij is het nog niet echt duidelijk waar en wanneer er gemeet gaat worden....
GREETZ!!
Jul-30-2001 16:31
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
quote:
Originally posted by Bellie BTW volgens mij is het nog niet echt duidelijk waar en wanneer er gemeet gaat worden....
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Jul-30-2001 17:59
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Location: Holland
Is toch wel duidelijk??? 13:30 op het Smirnoff Meeting Point (bij de VIP tent), dat dacht ik tenminste te begrijpen. Misschien is het dan toch nie zo duidelijk
GreetZ, DC
Jul-30-2001 19:49
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
quote:
Originally posted by Bellie BTW volgens mij is het nog niet echt duidelijk waar en wanneer er gemeet gaat worden....
GREETZ!!
Bellie bellie toch....ben je een beetje vergeten de eerste pagina's door te bladeren? ts ts
We moeten alleen wel snel ff een foto shoote en dan snel weer weg, want Umek is om 13.45!!
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Jul-31-2001 08:41
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Eh...ik heb een vraagje:
Vinden jullie het erg als de zegmaar "RMF-meeting" op hetzelfde tijdstip op dezelfde plaats is?? Want gezien de (misschien bestaande) rivaliteit tussen deze 2 sites dacht ik dat ik het beter even kan vragen.
Veel mensen van RMF zitten nl. ook op TranceAddict & ook andersom, dus... Wat ik zo weet: Magrec, Ding Chavez en volgensmij nog een paar.
Want ik wil zelf wel even bij de TranceAddict meeting zijn maar dus ook wel bij de RMF-meeting. Tis hier nl. qua forum een stuk gezelliger volgensmij, maar op RMF zit ik meer ivm mp3uitwisselen...
Dus is het oke? (misschien een rare vraag, maar oke..)
Greetz,
SnuggLe
___________________
"Life is all about choices & respect"