Hij is waarschijnlijk doodgeschoten, maar hij zal binnen 8 jaar terugkomen met een mega-groot-concert.
___________________
Vindt knap van je Zehra dat je deze topic terug naar boven gehaald hebt!! Ken deze jonge (nog) ni, maar het was wel e knap staaltje Cygnus X heeft het op onze 2de meeting bij Seb op kot ok aangehaald, remember...
Ik hoop echt dat we hem hier nog terugzien. Ne hele toffe kerel en ne serieuze addict (van het kaliber van TOR )!
wij waren zo een beetje de soulmates op TA trance zit in ons bloed
come back to us, come back to us schiet me ineens te binnen van welke film komt deze quote
___________________ 12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix) The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)
quote:Originally posted by Eagle` schiet me ineens te binnen van welke film komt deze quote kzou dat dus moeten weten!
___________________ I keep the pain of a broken soul ...
Zeg, jongens en meisjes, dit lezen raakt mij enorm, shit jongens... If I was a wussy, I'd cry... I SAID IF!
News of the day! M.I.K.E. heeft 12 jaar lang gevoetbald bij Germinal-Ekeren
ROFLMFAO!!! Ik was even in de war toen ik deze thread zag staan...
quote:Originally posted by TOR News of the day! M.I.K.E. heeft 12 jaar lang gevoetbald bij Germinal-Ekeren Als keeper en verdediger dan nog wel, ben is benieuwd om hem in actie te zien!
___________________ www.dj-vega.net
quote:Originally posted by Jasperovitsj Als keeper en verdediger dan nog wel, ben is benieuwd om hem in actie te zien! in welke ploeg? de eerste ploeg? en van welk jaar tot welk jaar???
Let it die already !
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA