|
| quote: | Originally posted by stampertje
na de vorige editie gemist te hebben in de Cruiseterminal, wil ik dit keer zeker gaan. Maar wat ik me afvroeg, wat draait die pete Tong eigenlijk? ken m niet zo goed, alleen van de essential mixen, die hij min of meer presenteerd? |
rustige progressive dingetjes, beetje funky af en toe zelfs. hij was igg helemaal weg van dit nummer: Örtz - Secret Garden..
___________________
bah
|