|
Ik bel hem wel met mijn aspect
de MDA rules!! Vet ding en nog scherpe foto's ook, heb je zelf ook gezien Alleeen die hoeren hebben nog steeds mijn gprs internet niet goed gedaan, alles staat goed in de line items, maar ik kan nog stééééééds niet internetten via gprs int, maar wel weer via actief
Kan ik niet ff een boos klachtenmailtje sturen die door een hele-aardige collega-die-in-Breda-zit-en-elke-zaterdag-de-mailtjes-behandelt-en-verder-geen-flikker-doet-behalve-privé-mailen word behandeld? Ik wil gecompenseerd worden met mijn rekening (betaal wel die 15 euro, maar voor het internetten zelf betaal ik wer het actief tarief )!
En neuh, ik weet niet wat PM is
|