|
| quote: | Originally posted by emma
ge mist wa babe!
maar flink da ge aant blokken zijt, je kan het altijd nog wel ergens downloaden achteraf |
heb just de tracklist gezien... enige wa ik kan zeggen is:
kga geen enkel asot meer kunne beluisteren dus een maand lang geen asot
mah geen paniek! na de examens ga ik da inhalen 10 uur lang ASOT! damn! hehe kan me al voorstellen hoe ik daarna ga zijn gans euforisch 
| quote: | Originally posted by emma
jahaaaa!!!
geweldig he!
gisteren stuurde ik PM en vandaag was het al "emma" (ben geen fan van de spicegirls ofzo, is gewoon afkorting van mijn echte naam : emmanuelle)
on topic: asot is nog steeds geweldig maar ik denk da ik mijn bed al eens ga opzoeken ben echt kapot... vandemorgen ook al overslapen |
hehehehe niceee... spicegirls fan eh van emma? geef mij maar victoria (david beckham toestanden niet dat hem mooi vind mahja )
| quote: | Originally posted by Meltos
Heb door die K**** examens ok weer nie kunne luisteren , e schande ma ja... |
kweet hoe het voelt... examens!!! gvd! waar zijn die voor nodig?
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
woeps had eigenlijk een edit kunnen zijn, maja, goe voor de postcount zeker 
damn, kben ne spammer, sorry, zalt nooit nimeer doen (voordat zehra gaat beginnen over 'foei mag niet ©mod-in-spe')
|
[BE]FusioN`--, dit is een waarschuwing! je hebt drie keer achter elkaar iets gepost dat niks met het onderwerp van de thread te maken heeft! als mod in spé (ehehe ) verzoek ik je heel vriendelijk om de forum-regels nogmaals te lezen en indien nodig 10 keer over te schrijven!   
Sincerely,
Miss Z